کد خبر 544357
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان از بازگشت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به تمرینات خبر داد.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان پس از دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به علت عدم تاکتیک‌پذیری بازیکنان و همچنین مشکلات مالی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد. پس از این موضوع کاظمی به تهران بازگشت و در تمرین تیم حاضر نشد اما پس از صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه با او انجام داده، وی به مشهد بازگشته است و قرار است از امروز در تمرینات حاضر شود.

محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در این زمینه گفت: من با کاظمی صحبت کردم و همانطور که گفتم او دلش نمی‌آید تیم را رها کند. او به امام رضا ارادت دارد و هر چند بازیکنان او را اذیت کنند اما دلش نمی‌آید که تیم را رها کند و برود.

وی در مورد اینکه آیا کاظمی در تمرینات حاضر خواهد شد، گفت: بله او از امروز در تمرینات حاضر می‌شود. در این چند روز بازیکنان زیادی هم به او زنگ زدند تا بازگردد و قول دادند تمام تلاش خود را انجام دهند تا زحمات آنها هدر نرود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه مشکلات مالی تیم چه زمانی حل می‌شود، گفت: قرار است به جای پول به بازیکنان ملک و آپارتمان بدهیم و این موضوع در چند روز آینده مشخص خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس