سرمربی سابق سپاهان با حضور در برنامه ورزش و مردم سکوت خود را شکست و از دلایل برکناری اش گفت.

به گزارش مشرق، دستیار سابق برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی که موفق شده در فصول اخیر به همراه فولاد و سپاهان عنوان قهرمانی لیگ برتر را نیز کسب کند، بعد از نتایج نامطلوب زردپوشان اصفهانی در فصل پانزدهم از سمت خود برکنار شد.

او که بعد از برکناری اش سکوت کرده بود و درباره دلایل برکناری اش صحبت نکرده بود با حضور در برنامه ورزش و مردم حرف های جالبی مطرح کرد: من جز مسائل فنی در دو دوره مختلف مربی اخلاق شدم. اما بعد از اولین شکست و در حالی که در صدر جدول و پیامک هایی روی موبایل من آمد که نشان می دهد چه ماجرایی در پشت پرده در جریان است. نکته این است که وقتی با من این کار را می کنند وای به حال دیگران!

سرمربی سابق سپاهان در ادامه حرف هایش به بازی روز گذشته این تیم برابر راه آهن و الفاظ به کار رفته از سوی هواداران که متوجه او بود اشاره کرد: دوباره حرف از حیا کن و رها کن شد و یک نفر به حمایت از من پرداخت. اما من وقتی حمایت ایشان را می خواستم که آنجا بودم نه اینکه حالا که از آنجا رفته ام.

این واکنش فرکی به مصاحبه بعد از دیدار دو تیم سپاهان و راه آهن و مصاحبه در میسکدزون محرم نویدکیا مربوط بود که به حمایت از سرمربی سابق در برابر هواداران پرداخته بود.

فرکی در ادامه حرف هایش به مرور پیامک هایی پرداخت که به وی ارسال شده بود، پیامک هایی که به طور مشخص به حمایت از نویدکیا می پرداخت. او با اعلام اینکه بازیکنانی مثل نویدکیا روزی در جایگاه او قرار خواهند گرفت از آنها خواست که اخلاق را رعایت کنند.

فرکی در این برنامه سه پیامک خواند که اولین پیام از سوی فردی بود که او را به قرآن قسم داد تا سپاهان را ترک کند. پیامک بعدی از سوی فردی بود که از فرکی خواسته بود تا درباره سلطان (نویدکیا) هیچ صحبتی نکند و در ادامه او پیامکی خواند که فردی در آن مدعی شده بود کرانچار را نیز با همین روش از سپاهان بیرون کرده است!

قرارداد فرکی با سپاهان چقدر بود؟

سوال بعدی از حسین فرکی درباره مبلغ قراردادش با سپاهان بود و اینکه گفته می شود قرارداد او جزو سنگین ترین قراردادهای در بین مربیان است. فرکی در این زمینه حرف جالبی به زبان آورد و باز هم پای محرم نویدکیا را وسط کشید. فرکی گفت من امسال بنا نداشتم که با سپاهان ادامه بدهم و باتوجه به وضعیت پایم نمی خواستم امسال در جمع سپاهانی ها باشم و آقای خلیلیان (مدیرعامل سابق سپاهان) می تواند در این زمینه شهادت دهد ضمن اینکه من دو شرط هم داشتم که یکی از آنها بسته شدن تیم مطابق با نفراتی که می خواستم و دوم پرداخت پاداش معوقه های بازیکنان بود.

فرکی سپس به موضوعی اشاره کرد که می تواند بسیار جنجالی باشد. او درباره بحث مبلغ قرارداد خودش گفت صورتجلسه هیات مدیره و قراری که ما گذاشتیم در اختیار کاپیتان نویدکیا قرار گرفت و سپس از آنجا به هواداران رسید. او گفت: من نمی دانم چطور این اتفاق افتاده که بحث ما در هیات مدیره به کاپیتان تیم می رسد و او را درگیر این داستان می کند در حالی که او مشغول کار خودش است.

وی سپس درباره مبلغ قراردادش صحبت کرد و گفت: از اینجا خطاب به همه مردم ایران می گویم مبلغ قرارداد من خیلی پایین تر از بازیکنانی است که با پاداش یک میلیارد و 500 میلیون تومان مبلغ دستمزدشان بود. ضمن اینکه قرار بوده من اگر سپاهان قهرمان آسیا، قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی بکنم نزدیک 2 میلیارد تومان بگیرم که البته هیچ تضمینی هم در این ماجرا وجود نداشته است اما این مبلغ دست مایه حمله به من شده است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    آقای فرکی گمان می کند می تواند با این سخنان رفتار آماتوری خودش را توجیه کند. ایشان در دوره نقل و انتقالات بسیار بد عمل کرد و جواهیر سوکای را با آن کارنامه موفق بدون هیچ دلیلی اخراج کرد. حالا یقه نویدکیا را گرفته است!
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    با وجود اینکه سپاهان در صدر جدول بود؟ سپاهان پاغون شده بود که اینو اخراج کردن. مربی ای که نتونه از پس یه بازبکن بر بیاد مربی نیشت اون زمانی که همه چی بر وفق مراد بود که هنر نکرده قهرمان شده . اینجوری که همه بلدن قهرمانی بیارن. حقیقتش اینه که فرکی به درد تیمهای بدون سر و صدا و بدون حاشیه میخوره تو تیمهای بزرگ کارایی نداره. توانایی جنع کردن حواشی رو نداره. همون مربی اخلاق بیشتر بهش میاد
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سپاهان تیم درستکار و ورزشی فرهنگی نیست و با لطایف الحیل چندبار قهرمان لیگ شده است. اگر زیر ذره بین برده شود خیلی مسایل روشن می شود.
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    نویدکیا باید مثل کریم باقری جا را واسه جونترها خالی میکرد اما تصمیم گرفت هم تیم را ضایع کنه هم خودش را، بهمین دلیل سپاهان حالاحالاها تو بحرانه
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    وقتی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید. مگر نویدکیا هیچ به خاطر نبودن در تیم شاکی بود یا وقتی در بازی بود بد بازی می کرد؟ مساله این است که فرکی حقیقا با اقداماتش به سپاهان ضربه زد. استیماچ هم فقط آمذه پول بگیرد برو و استعفا نمی دهد تا قراردادش کسر نشود. الان این آقایان نویدکیا را ماهها است بیرون کرده اند اما از برد عاجزند. چه فرکی و چه استیماج. اما نویدکیا در همان یک بازی که سرمربی بود به راحتی پیروز شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس