کد خبر 563214
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

روز گذشته روز شلوغی در یکی از فدراسیون‌های ما بود، حوالی ظهر بود که شاکی خصوصی به همراه نیروی انتظامی به این فدراسیون رفتند و با سرپرست جدید این فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته روز شلوغی در یکی از فدراسیون‌های ما بود. حوالی ظهر بود که شاکی خصوصی به همراه مامور نیروی انتظامی به این فدراسیون رفتند و با سرپرست جدید این فدراسیون دیدار کردند.

گفته می‌شود این شاکی خصوصی از سرپرست جدید فدراسیون شکایتی داشته که برای مدت‌ها قبل بوده و این بار با پلیس راهی فدراسیون شده تا بتواند کاری برای شکایت خود کند.

جلسه بین سرپرست جدید و شاکی خصوصی نزدیک به چند دقیقه طول کشید و شاکی و پلیس همراه از فدراسیون خارج شدند و بعد از چند دقیقه سرپرست فدراسیون نیز به سرعت از دفتر فدراسیون خارج شد.

این فدراسیون که در این چندساله با حواشی مختلفی روبه رو شده بود با انتخاب سرپرست جدید این امیدواری را ایجاد کرده بود که حواشی به پایان خواهد رسید ولی اتفاقات دیروز نشان داد که قرار نیست این فدراسیون روی آرامش را ببیند. این سرپرست که مدعی است آرامش را به این فدراسیون پرحاشیه برگردانده، گویا خودش با حواشی زیادی روبه رو شده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس