کد خبر 570591
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی سامانه 2010 برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان تجاری این شرکت خبر داد.

  به گزارش مشرق، بر اساس اعلام مخابرات، سامانه پاسخگویی2010 یا مرکز تماس  متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت 24 ساعته  و حتی در زمان تعطیلات ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
 
از قابلیت های ویژه این مرکز، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف می شود.
 
همچنین، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولات سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس