کد خبر 601087
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با توجه به غیبت پرویز هادی در اردوی آماده سازی این تیم گفت: متاسفانه این جوان پرتلاش و با اخلاق کشتی ایران، اسیر حرکات و آتش افروزی برخی از افراد شده است.

به گزارش مشرق، علی بیات با اعلام این خبر که اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز پنجشنبه گذشته در خانه کشتی آغاز شده گفت: پرویز هادی باوجود باخت در دیدار انتخابی سنگین وزن به اردوی تیم ملی دعوت شد اما این کشتی‌گیر در پایان مسابقات انتخابی، اسیر رفتار و آتش افروزی برخی از اطرافیان خود قرار گرفت و به ظاهر مسیرش تغییر کرد. او یکی از قهرمانان و کشتی گیران ارزنده و با اخلاق ماست و مطمئنا تحت تاثیر عوامل و فضای پرتنش روز مسابقات به اظهار نظر پرداخته است.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: متاسفانه برخی در پایان رقابتهای انتخابی حرمت بزرگان و متولیان کشتی را نگه نداشتند. در حالیکه ما به عنوان اعضای خانواده بزرگ کشتی باید در هر شرایطی به فکر حمایت از قهرمانان ملی باشیم و با نگاه ملی به اظهار نظر بپردازیم. مطمئنا شکست تیم ملی کشتی مثل پیروزی و افتخار در عرصه‌های بین المللی متعلق به تمام مردم و جماعت گوش‌شکسته است و اهالی این خانواده بزرگ نباید در چنین روزهای حساس و مهمی دست به چنین اقداماتی زد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت پرویز هادی در اردوی اخیر گفت: پرویز هادی با وجود اظهارات آنچنانی خود به اردوی اخیر دعوت شد، اما از روز پنجشنبه تا امروز خود را به کادر فنی معرفی نکرده و همچنان غایب تمرینات است.

بیات در ادامه به تقسیم بندی آزادکاران اردونشین نیز اشاره کرد و گفت: اردونشینان را به سه گروه تقسیم کردیم تا کادر فنی بتواند با تمام نیرو و توان خود عمل کند. بطوریکه گروه اول به روی تشک خواهد آمد و سپس گروه دوم و سوم مشغول به گرم کردن و تمرین می‌شوند و به همین روال گروه‌های سه گانه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. بدین ترتیب تمامی مربیان کادر فنی می‌   توانند عملکرد آزادکاران هر سه گروه را با دقت و حساسیت بیشتری زیر نظر بگیرند.

وی در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه در این جریان شیطنت و حرمت‌شکنی صورت گرفت و حرف‌هایی که نباید زده می شد، مطرح و منعکس شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تلاش ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    دعوت کردن از قهرمان جهان و مدعی اصلی المپیک برای گرم کردن سایر کشتی گیران شرم آور هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس