به گزارش مشرق، سید حمیدرضا کاظمی افزود: اگر دولت همان گونه که با تعیین حقوق و عوارض گمرکی و ایجاد بازار انحصاری، خودروسازان داخلی که خودروهای آلاینده تولید می کنند را مورد حمایت قرار می دهد، مردمی که مجبور به تنفس هوای آلوده ناشی از تولیدات این خودروسازان هستند را نیز مورد حمایت قرار می داد، امروز وضعیت آلودگی هوای تهران و سایر کلان شهرهای کشور این گونه نبود.
وی با اشاره به این که با وجود همه این حمایت ها، خودروسازان داخلی به جای استفاده از امتیازات و شرایط موجود جهت ارتقای صنعت خودرو، سال هاست در شرایط موجود باقی مانده اند، اظهار کرد: صنعت خودروی ایران در 50 سالی که از فعالیت آن می گذرد، نتوانسته رشد و توسعه چندانی داشته باشد و همچنان در ادامه و امتداد روندی که از گذشته تا به امروز داشته، در جا می زند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که صنعت خودروی ایران، بازار انحصاری 80 میلیون نفری کشور را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: خودروسازان به جای حفظ این بازار بزرگ و جلب مشتریان بیشتر، روز به روز با تولیدات غیر رقابتی و آلاینده خود، حداقل مشتریان موجود خویش را نیز از دست می دهند.
وی با اشاره به این که با وجود همه این حمایت ها، خودروسازان داخلی به جای استفاده از امتیازات و شرایط موجود جهت ارتقای صنعت خودرو، سال هاست در شرایط موجود باقی مانده اند، اظهار کرد: صنعت خودروی ایران در 50 سالی که از فعالیت آن می گذرد، نتوانسته رشد و توسعه چندانی داشته باشد و همچنان در ادامه و امتداد روندی که از گذشته تا به امروز داشته، در جا می زند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که صنعت خودروی ایران، بازار انحصاری 80 میلیون نفری کشور را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: خودروسازان به جای حفظ این بازار بزرگ و جلب مشتریان بیشتر، روز به روز با تولیدات غیر رقابتی و آلاینده خود، حداقل مشتریان موجود خویش را نیز از دست می دهند.