به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از نارنجی، فروشگاه جدید از لحاظ طراحی مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این خودروساز و همین طور معماران و طراحان قرار گرفته. استفاده از شیشه هایی با ابعاد بزرگ و طراحی خارجی منحصر به فرد باعث شده تا شما به محض مواجهه با این ساختمان متوجه بشوید که با فروشگاهی متعلق به فراری رو به رو هستید.
نا گفته نماند که این برای نخستین بار در تاریخ فروشگاه های فراری است که یک ساختمان به صورت مجزا برای آن طراحی و به آن اختصاص داده شده است. ساختمانی در زمینی با مساحت 370 متر و با دسترسی و موقعیتی بسیار خوب.
شیشه های منحنی نصب شده در نمای این ساختمان در واقع برای بهتر دیده شدن داخل آن، به صورت سرتاسری نصب شده اند و حتی فریم و یا قاب محافظ هم ندارند. شاید شما هم به نظرتان برسد که این گالری شیشه ای دارای اتلاف انرژی بسیار زیادی است. اما طراحان دفتر همکاری Iosa Ghini که طراحی این فروشگاه تجلی افکار آنهاست برای این مسئله هم چاره ای اندیشیده اند.
برای این فروشگاه یک سیستم تهویه در نظر گرفته شده که از مزیت به حرکت درآوردن و جا به جایی هوا استفاده می کند. در کنار آن و در نمای خارجی استفاده از شیشه هایی با یک پوشش ویژه محافظ یو-وی، با کاهش ورود اشعه های خورشید باعث صرفه جویی هر چه بیشتر انرژی می شود.
اما اگر مشتاق به دیدن محصولات عرضه شده در داخل این فروشگاه هستید و امکان مراجعه به یکی از این فروشگاه ها را ندارید می توانید از طریق دنیای مجازی به سراغ فروشگاهی با محصولات برند Ferrari بروید.