کد خبر 784481
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
مسکو

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که هدف واشنگتن از تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گامی به سوی لغو توافق هسته‌ای است.

به گزارش مشرق،  وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی نمی‌داند.

پیش از این محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره اقدام آمریکایی‌ها در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفته بود: آمریکایی‌ها با چنین اقداماتی خودشان را منزوی تر می کنند و در چشم ملت ما منفورتر می شوند.

وی تاکید کرد: در صورتی که مقامات آمریکایی چنین اشتباه راهبردی مرتکب شوند جمهوری اسلامی ایران حتما اقدام متقابل خواهد کرد؛ البته اقداماتی طراحی شده است که در زمان مناسب اعلام می کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سپاه پاسداران افتخاری برای کشورمان، ضامن دفاع از میهن و تداوم انقلاب و دفاع کننده از مرزهای کشورمان بوده و هست و نقش سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی نیز نقشی بسیار درخشان است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    10 3
    تحریم نعمته
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    7 6
    اقاي ظريف،لطفا بگيد اقدام متقابل شما تو چه مايه ايه?!!
    • جنوبی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      1 0
      اقدام متقابل آقایان دیپلماسی التماس+ لبخند+فشار ایمیلی میباشد
    • US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
      0 1
      شما دوست داريد مثل خيلى ها هميشه چرت وپرت بگيد هر مقامى براى خود يك نقش دارد مگر قرار است كه اقاى ظريف اسلحه دست بگيرد وجواب امريكا را بدهد ويا اينكه بگوييم كه فرمانده كل سپاه برود كار ديپلماسى را انجام دهد البته ان هم با اسلحه كه اگر طرف مقابل حرف او را گوش نكرد بلافاصله دخل اورا دربياورد. شما مثل اينكه مغز خَر خورده ايد كه هنوز نفهميده ايد كه هر كس در كشور در هر مقاممكار خود را دارد وكسى هم نمى تواند در ان دخالت كند.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 1
    ابرقدرت را با جنگ قومیتی فقط باید نابود کرد چون سرخپوست و سیاه و زرد و مهاجرین را خیلی شکنجه کرده و سرخپوست را رسما نسل کشی کرده و باید به سرخپوستها از تاریخ گذشته شان اموزش داه شود و مستحق حکومت دانست و باید سرخ و سیاه و زرد و مهاجر را به جان سفید انداخت و ملتش را با خودش مثل داعش های داخلی نابود کرد
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    با ریش پروفسوری فقط بد و بیراه خواهی گفت؟
  • خشایار IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 0
    اولین باره که میبینم و میشنوم نیروی نظامی رسمی یه کشوری در قالب گروه های تروریستی قرار داده بشه بیخود نیست استرالیایی ها میگن ترامپ احمقه واقعا" بیراه نمیگن اونا که دشمنی باهاش ندارن حتما" یه چیزی میدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس