بناتی

قتل 2 فرزند ستاره سابق راگبی ایتالیا به دست همسرش اتفاق تلخی برای ورزش این کشور بود.

به گزارش مشرق، آندره‌آ بناتی، بازیکن سابق تیم ملی راگبی ایتالیا این روزها عزادار دو فرزندش است. داستان از این قرار است که آنتونلا باربیه‌ری، همسر بناتی که از مشکلات روانی رنج می‌برد، اخیراً دو فرزندشان را کشته و بعد از آن قصد خودکشی داشته که در این اقدام موفق نشده. این اتفاق تلخ و دردناک روز پنج‌شنبه در لوتزارا در شمال ایتالیا رخ داد. طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت روز پنج‌شنبه، آنتونلا با یک متکا، دختر دوساله‌شان کیم را خفه کرده و بعد پسر پنج ساله‌شان لورنتزو زئوس را سوار بر اتومبیل کرده و او را در نزدیکی رودخانه پو با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده و بعد چاقو را در شکمش فرو کرده.

یک چوپان که در حال عبور از آن منطقه بوده، اتومبیل را دیده و به پلیس خبر داده. آنتونلا که دچار مشکلات روانی است به این اقدام‌ها اعتراف کرده. او در حال حاضر در بیمارستان و تحت نظر نیروهای پلیس بستری است ولی خطری او را تهدید نمی‌کند؛ اگرچه اجازه درمان به پزشکان نمی‌دهد. بناتی هم که در زمان وقوع این حادثه دردناک مشغول انجام بیزینس و تجارت خانوادگی بود با نیروهای پلیس وارد خانه‌اش شد و جسد دختر 2 ساله‌شان را در خانه یافت.

بناتی سابقه برگزاری 5 بازی ملی برای تیم ملی راگبی ایتالیا را دارد و در سال 2011 به دلیل مشکلات در شبکیه چشمش بازنشسته شد. او یکی از بازیکنان ذخیره مائورو برگاماسکو، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ تیم راگبی ایتالیا بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    41 4
    اگه ایران بود دیگه هیجی یه عده میومدن نظر میدادن که ای وای برما که همچین کشور غمگینی داریم و هیچ تفریحی نداریم و از این داستانها...
    • US ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      0 0
      دززززززززز
  • محموداعرابی IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 0
    حمیدمعصومی نژاد رم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس