کد خبر 930061
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
«پوری حسینی» ممنوع‌الخروج شد

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس از ممنوع‌الخروجی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حکم دادستان خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد علیرضابیگی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان کل کشور و دادستان تهران خواستار رسیدگی به پرونده آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شده بودند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم تبریز ادامه داد: در این نامه نمایندگان خواستار ممنوع الخروجی وی جهت دسترسی دستگاه قضایی به این فرد برای بررسی برخی واگذاری‌ها شده بودند.

وی افزود: دادستان و شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، دستور ممنوع الخروجی وی را صادر کردند.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این موضوع اسباب دلگرمی مردمی است که بی صبرانه در انتظار رسیدگی به این پرونده هستند. روا نیست کسی که رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و خاتمی بوده است، به واسطه چنین نقش‌های سیاسی، امکان به تاراج بردن بیت المال و اموال عمومی را برای عده‌ای خاص فراهم کند.

علیرضا بیگی یادآور شد: منتظریم هرچه سریع‌تر این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و نتایج آن از سوی قوه قضائیه اعلام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • FR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    36 1
    اتفاقا چون مسئول در ستادهای خاتمی وروحانی بوده ذاتا باید به سلامت سیاسی واقتصادی وی شک کرد !خصوصا ستادهای بنفش که تابلو بود.....
  • شرکتهای خصوصی خواهرخوانده شرکت دولتی ! IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    18 0
    شرکتهای خصوصی خواهرخوانده شرکت دولتی ! بسیاری شرکتهای دولتی در کنار خود ، یک یا چند شرکت خصوصی اقماری ! دارند . مدیران و کارشناسان قبل از خدمت ، از محل اموال دولت (مردم ) شرکت خصوصی را شارژ میکنند . مثلا با آنها یک بخش از شرکت یا معدن میدهند . پس از بازنشستگی هم برای استخدام به آنجا رفته و پاداش خدمات خود را میگیرند .
  • محمدی ایرانی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    31 4
    خصوصی سازی عامل تنزل اقتصاد و زندگی مردم ایران بوده است . زیرا اموال عمومی با قیمتهای خنده دار و مجانی به ویژه خواران تقدیم شده است .
  • شرکت‌ها به خاک سیاه نشستند. IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 0
    اعتراف به وجود اشتباه و فساد در واگذاری‌ها رئیس کمیسیون اصل ۹۰: بسیاری از واگذاری‌ها درست نبوده؛ شرکت‌ها به خاک سیاه نشستند.
  • رکورددار خیانت به مردم ایران !! IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 0
    سازمان خصوصی سازی در سالهای اخیر بزرگترین خیانت ها رو به کشور کرده است .
  • DE ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    7 0
    خصوصی سازی یعنی پولشویی قانونی .از کجا میلیاردها پول میارن کارخانه هایی با وسعت یک دهکده را میخرند و فرداش میشوند کارآفرین و به آفرین و صد آفرین و اصلاحات طلبچی ها برایشان غش و ضعف میرن.
  • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    7 0
    واقعا این خصوص سازی که پور حسینی اجرا می کرد خیلی مسخره بود ،مثلا یک شرکت دولتی یا کارخانه دولتی مثل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را میدن به یک شرکت خصوصی که از فامیلهای مدیر عامل و دوستان می باشد ،با یک مناقصه یا مزایده ساده ویک ضمانتنامه کم و یک کارخانه چند صد میلیاردی با تمام امکانات و ساختمان و ریل و لکوموتیو وجالبتر نیروی کاربلد بعلاوه حقوق دولتی فقط این آقایون 20یا 30درصد سود خودشون را بر می دارند و بعد از مدتی می ماند یک کارخانه فرسوده و مستهلک چون این شرکت برای چند سال آماده و یک ریال هم خرج دستگاهها و ساختمان نمی کند و بعضی مواقع کارخانه چند صد میلیاردی را به قیمت چند مییلیارد کارشناسی می کنند و یک آب هم روش؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس