به گزارش مشرق، علی علیزاده تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حامد زمانی خواننده منتسب به جناح ارزشی‌ها در مصاحبه‌ای با تی‌وی‌پلاس، نیروی انتظامی ایران را متهم به وحشیگری و کاربرد زور غیرضروری و غیرعقلانی در دستگیریش کرده. یعنی دقیقا همان ادعای ویدئوهای مسیح علی‌نژاد درباره نحوه دستگیری زنان توسط پلیس. یا همان ادعای نهادهای حقوق بشر و بی‌بی‌سی.

بیشتر بخوانید:

بازی «حامد زمانی» در پازل مصی علینژاد/ پشت پرده تحرّکات «تی وی پلاس» چه می‌گذرد؟ +عکس

چه اتفافی افتاده است؟

چرا از خواننده حزب‌اللهی تا کارمند دولت آمریکا با یکدیگر برای از بین بردن اقتدار پلیس ایران متحد شده‌اند؟ و بدتر از آن چرا مدعیان دفاع از امنیت ملی ساکتند؟ حزب اللهی ها و ارزشی‌ها چرا اعلام برلئت نمیکنند؟ مگر نمیدانند از بین رفتن اقتدار پلیس چه معنایی میدهد؟

مگر نمیدانند از بین رفتن اقتدار پلیس تضعیف نظم عمومی است و این مقدمه هرج و مرج و آشوب و مقدمه سوریه‌سازی ایران است؟ مگر نمیدانند متهم کردن پلیس در فضای عمومی آنهم بدون مدرک و دلیل به تولید پلیسی منجر میشود که دیگر جرات ندارد هیچ کس را دستگیر کند؟

شما را نمیدانم ولی من دقیقا با همان منطقی که پارسال حمله فرهاد مجیدی به پلیس را نقد کردم و با همان منطقی که حمله ماه گذشته دختران پارک آب و آتش به پلیس را نقد کردم و با همان منطقی که دو سال است حملات مسیح علی‌نژاد به پلیس را نقد کرده‌ام، اینجا هم نمیگذارم پلیس تضعیف شود ودر کنار پلیس میمانم.

اعتبار نهاد انتظامی و حافظ نظم ایران مهمتر از یک آوازخوان سلبریتی است. سکوت بعضی از مدعیان دفاع از امنیت ایران شرم‌آور است. باید در کنار پلیس کشور ایستاد. اگر کسی هم اعتراضی دارد جای اعتراضش نهادهای قانونی است نه معرکه‌گیری در فضای اجتماعی. 

 برای ما ارزش اصلی در این برهه از تاریخ این ملت امنیت ایران و مردمش است. چپ و راست هم نمیفهمیم. این جناح و آن جناح هم نداریم

و سخن اخر اینکه تی‌وی‌پلاس هم نشان داد چیزی از منافع ملی نمی‌داند و رسانه‌ای است که برای چهار تا مخاطب بیشتر حاضر است امنیت کشور را به .خطر بیاندازد. و از این نظر کم خطرتر از بی‌بی‌سی و منوتو نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 35
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    65 62
    صابونش به تن خودت نخورده هنوز آقای علیزاده
    • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      126 6
      متاسفانه تعدادی از نیروهایی انتظامی هیچ نشانه ای از انقلاب و ارزشهای انقلابی ندارند و درکی در این زمینه ندارند همین دیروز به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مورد اتهام و تهاجم چند نفر قرار گرفتم و با پلیس تماس گرفتم ، متاسفانه پلیس توجهی نکرد ، و بعد از 5 بار تماس و 45 دقیقه ماندن در زیر آفتاب داغ آقایون نیروی انتظامی با آرامش تشریف آوردند و با کمال تعجب حق رو به اونا دادند و منم مورد مسخره و توهین قرار گرفتم. این وضع جامعه ما ، انتقاد هم کنی شدی ضد انقلاب کنار حرم حضرت معصومه بودم و اگر تا کلانتری پیاده رفته بودم یک ربع میرسیدم اما اونا بعداز 45 دقیقه اومدند از من طلبکار هم بودند ، آخرش هم به این نتیجه رسیدم که کاش بهشون زنگ نزده بودم
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      24 11
      علیزاده کیه ؟؟؟!
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      16 32
      ها !علیزاده! علیزاده خارچشم دشمنان ایران است
    • پاسخ علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 17
      خودتان را دارید به آن را می زنید. اعتراض این سلبریتی تازه به دوران رسیده سابقا حزب اللهی نما به کارهای صحیح و انقلابی نیروی انتظامی است نه به اهمال کاری های برخی از پلیسها.
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      11 0
      آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است!
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    60 35
    عذر میخوام مشرق جان شما از آقای علیزاده ای که سالهاست ایران نیومده بت ساختی و نمی خوای بعضی واقعیت ها رو بپذیری هر چی اون میگه انگار آیه نازل شده است ، شاید واقعا خشونتی صورت گرفته .
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      17 22
      راستی چرا الان کسی به علیزاده که داره از اب گل الود ماهی میگیره گیر نمیده؟ الان اون خوب شده زمانی بد؟ هیچی نباشه حامد زمانی تو ایران و اون خارج از کشور و معلوم نیست چه هدفی داره.
    • IT ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      13 18
      علیزاده دارد راست می گوید. اما حب الشی یعمی و یصم. محبت بیجا و قدیس تراشی جاهلانه از حامد زمانی شما را کور کرده است.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      30 2
      انتشار فیلم حوادث فرودگاه همه چی رو روشن میکنه.. ضمن اینکه بعیده حامد زمانی بدون درنظرگرفتن عواقب اتهاماتی که به پلیس وارد میدونه حرفهایی به زبان بیاره که براش مشکل ایجاد کنه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    49 22
    من شخصا اعتقاد دارم باید اقتدار پلیس حفظ بشه ولی یه نظارتی هم باید به پلیسا بشه تا از قدرت به شدت وحشتناکی که دستشونه سوء استفاده نکنن ، همین
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      16 9
      این بدیهی ترین بحث است به کار پلیس نظارت می شود نظارت بر کار در درون پلیس بسیار سخت و پیگیرهم هست
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    11 38
    جیره خوار ... جیره خوار است... چه فرقی میکنه از کی جیره بگیری
    • Shahrokh IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      2 2
      هرکس.خواننده.وزیروکیل.هنرمند.ورزشکار در مقابل راه ملت و ارزشهای این ملت که بابتش ده ها هزار جوان رعنا شهیدشدن بایسته محکوم به شکست هستش
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    43 40
    درود بر حامد زماني خواننده مومن و انقلابي
    • ایران IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
      5 6
      هیچ وقت یک فرد مومن و انقلابی از قانون خارج نمی شود و همیشه به قانون احترام می گذارد.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      3 0
      حامد زمانی از قانون خارج نشده... ما باید برای حرف هایمان آن دنیا جوابگو باشیم
  • علی اصغر قاسم پور IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    20 17
    چرا اینها که داعیه ی حزب اللهی دارند اینجوری از کار در می آیند، اینها که خودشان را دو آتشه می گرفتند.
    • ن.خ IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      شما تا حالا تو زندگیت هیچ خطایی نکردی؟ به نظرم در مورد حامد زمانی خیلی بی انصافی داره میشه
    • ن.خ IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      آیا از نظر شما پلیس به مقام عصمت نایل شده و هیچ خطایی نداره؟
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    16 14
    موافقم صددرصد
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    30 28
    این ادم دوسال پیش برای بزرگداشت شهید تهرانی مقدم در امیرکبیر دعوت کردیم رقمی که خواست شکه کننده بود. بعد تحقیق کاشف به عمل اومد که ایشون به علت عدم موفقیت در موسیقی پاپ به سمت حزب الله کشیده شده و شاعر های نامی که اهنگ های معروف ایشون واسه اوناست به همین علت براشون دیگه نمیسرایند
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
      17 3
      چرت چرا میگی
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    43 43
    پلیس صرف اینکه پلیس هست نمیتونه هر رفتاری که دلش میخواد انجام بده و اقای حامد زمانی رو لطفا با امثال علی نژاد مقایسه نکنید. ایشون با اینکه صدای عالی دارن و میتونستن مثل خیلی از خواننده های دیگه شعرای عاشقانه بخونن هر روز کنسرت بزارن و درامدهای میلیاردی داشته باشن خواننده ارزشی شدن و برای دین و وطنمون خوندن پس حسابش با وطن فروشا سواست حتی اگه اشتباهی انجام داده باشن باید بخشید و گذشت نه تحقیرشون کرد و انگ وطن فروشی بهشون زد.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      26 17
      همانطور که پلیس به صرف پلیس بودن نمیتواند هر رفتاری داشته باشد این آقای خواننده هم به صرف خواننده بودن نمیتواند هر عمل خلاف قانونی را انجام دهد. اتفاقا پلیس های فرودگاه بسیار مودب هستند
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      24 22
      پلیس توضیح داده که ضرب و شتمی نبوده مدارکشم موجوده پس باید به نفر مقابل شک کرد بعدشم چون دو تا آهنگ ارزشی خونده دلیل میشه هر غلطی خواست بکنه ؟ وقتی یه چهره به اصطلاح ارزشی و معروف کار اشتباهی میکنه اثرش چندین برابره اشتباهیه که یه آدم عادی انجام میده پس به این راحتیا نمیشه گذشت کرد
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      16 15
      ورود به حریم پلیس، مسئله امنیت ملی هست.بچه بازی که نیست. هر چرندی که هر کسی از دهنش در اومد نثار پلیس کنه بعد بگه پلیس سعه صدر داشته باشه.
    • IT ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      13 14
      زبیر را نمی شناسید؟ عزیزم ظاهرا سن تو قد نمی دهد. ما مخلمبافها را به یاد داریم که چقدر انقلابی بودند و مثلا از هنرشان برای اسلام و انقلاب مایه گذاشتند و حالا در وضعیتی هستند. هنر متاسفانه فاضلابی شده است که آب زمزم هم در آنم بریزیم نجس می شود. امثال سلحشورها و آوینی ها واقعا استثنا بوده اند.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 6
      بعضیا همچین از اعتقاد حرف میزنن و اعتقاد دیگران میبرن زیر سؤال انگار خودشون معصوم دو عالمن، پلیس هم باید مدرک نشون بده تا بی گناهیش اثبات شه چون حتما فیلم بازجوییش رو دارن. چند روز پیش یه خواننده تو فرودگاه لبنان ادعا کرد تو فرودگاه زمان زیادی معطل شده مسئولین فرودگاه هم فیلمشو منتشر کردن که این خانم فقط چند دقیقه معطل شده و ادعاشو رد کردن با مدرک.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    54 57
    اساسا حامد زمانی خواننده ارزشی از روز اول نبود.مشکل از کم خردی ما اصولگرایان هست. قضیه حمایت از تتلو و حمید رسایی افتضاح بود. وقتشه خرد به اصولگرایان اضافه بشه
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      10 12
      شما هم مثل حامد زمانی ، صبر نداری و سریع قضاوت میکنی ، پس چه اشکال هست به او
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      20 19
      بیخود خودت را اصولگرا معرفی نکن ‌‌.اصولگرا هیچوقت کسی را برای یک بار اشتباه متهم نمیکنه.
    • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 5
      عقلانیت مگه داریم مگه وجود داره
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    19 12
    مشرق بیشتر از این خودتو پیش مردم بی اعتبار نکن طرف مرض نداره دروغ بگه که. شوکر و باتوم بهش زدن اونم گفته. هر کاری میکنین کسی نباید جیک بزنه؟
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      6 11
      یعنی چی دقیقا: مرض نداره دروغ بگه؟! از کجا مشخصه مرض نداره
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    7 10
    نکته بسیار دقیقی گفته به نظر من کسی نباید خود را فراتر از قانون بداند.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    16 19
    هرکس بر علیه امنیت مردم و کشور و یا اقتدار نیروی انتظامی حرف بزند و یا در انتشار این نظرات دخیل باشد قطعاً در جناح دشمن بازی می کند
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    18 13
    مردم حق ندارن جلوی وحشیگری اعتراض کنن.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      0 0
      سمبل وحشیگری امریکاست بخاطرهمینه که مانمیذاریم کشورمون امریکابشه ،اینجاایرانه وخداروشکربه لطف حافظان امنیت ما ،کشورمون امنه بخاطرهمین علینژادها دارن ازحسادت میترکن و تمام زورشون رو میرنن که مردم روبا حافظان امنیتشون در بندازن اما کور خوندن خداحفظ کنه نیروهای خدوم و فداکار انتظامی_امنیتی ومرزبانان عزیزمون رو
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    15 15
    دقیقا درست است اقتدار پلیس از طرف هیچ کسی نباید مورد خدشه واقع گردد
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      13 2
      بشرطی که پلیس هم توعملکردش دقیق وصحیح باشد .
  • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    10 11
    الان اگه این حرکت رو شجریان انجام داده بود داد ارزشی ها به هوا بود که فلان و بهمان... ولی حالا سرشون رو کردن.... نکنه جنستون نرسیده که زبونتون بند اومده
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      15 5
      شجریان دیگه کاری نبوده که علیه کشور نکرده باشه اونوقت ایشون با حامد زمانی مقایسه میکنید؟
  • احمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    12 3
    گاهی خصوصیات فردی باعث تنش ودرگیری میشه که ربطی به ارزشی وپلیس بودن نداره گاهی نظرات شخصی پلیسی بافردی ارزشی هم باعث تنش میشه مثلا پلیس خاصی بافردخاصی بدرفتارمیکنه چون انتظارداره فردارزشی کاملا تابع قانون وخودش باشه ! برعکس هم هست دوست ازدوست انتظاراحترام داره اما نه حامدزمانی باپلیس کشورسر دعوا داره ونه پلیس موردنظر باهرکس سردعوا داره بخصوص اگرمنتسب به ارزشی های جامعه باشن اما درکل قضاوت یکطرفه آقای علیزاده هم قابل قبول نیست چون چه بسا این پلیس نه بعنوان پلیس بلکه بعنوان فردی که درلحظه ای عصبی شده باعث این حادثه شده ودرچنین مواقعی همان قانون است که میتواندقضاوت کندکه حقیقت ومقصرکی هست . نمیتوان ازپلیس وازحامدزمانی انتظارداشت رفتارنادرست را تحمل کند واصلا لازم نیست بادیدگاه سیاسی به این اتفاق نامطلوب نگاه کرد . اگرپلیس وحامدزمانی وهرقشری درهرجامعه ای مقصرباشد دفاع از مقصراصلا اسلامی وانسانی واحترام به قانون نیست همچنانکه افرادی باقصدقبلی باپلیس برخوردنادرست داشته ویا قوانین کشوروهنجارهاوارزشهای جامعه را زیرپاگذاشته اند مقصرند واین یک اصل کلی است که پلیس فرانسه چندین ماه است معترضین به سرمایه داری راباشدیدترین وجهی میزنداما کسی باپلیس کاری ندارد . برخوردهایی سخت که دراصل بامحرومین ومستضعفین وعدالت طلبان فرانسوی باتایید مکرون وبقیه نظام مدعی آزادی بیان فرانسه انجام میشود !! قراردادن رفتارحامدرمانی بامخالفین حجاب وقصاص ونظام اسلامی دریک کفه ترازو منصفانه نیست واگرثابت شود حامدزمانی مقصربوده طبعا باید محکوم کرد وامااگرپلیس هم جوان بوده واشتباه کرده بازیکی دانستن این اتفاق با مخالفین نظم وقانون درست نیست .البته حامدزمانی باید صبرمیکرد واگربه رفتارپلیس اعتراض داشت شکایت خودرا به مقامات مربوطه میبرد .
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 12
      عزیزم تضعیف پلیس الان به هر بهانه ای که صورت بگیرد خیانت است. اینقدر هم از امد زمانی قدیس نتراشید. از زبیر و مخملباف که بهتر نیست.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    6 6
    متاسفانه افراد زیادی حتی به ظاهر متدینان و انقلابی ها هستند که هنوز متوجه نیستند بحث حجاب یک مقوله فردی و برای اصلاح فردی نیست بلکه یک مقوله اجتماعی است. شاید هم برای دو تا مرید و رای بیشتر عامدانه خود را به آن راه می زنند . آیا همین حامد زمانی برای کیف قاپها هم همین قدر دلسوزی می کند؟ حتی اگر کاملا سکولار و از دیدگاه دو دوتا چارتای اقتصادی فکر کنیم ضرری که یک بی حجاب با افزایش طلاق و فرزندان طلاق و سقط جنین و قتلهای عشقی و ناموسی و... به کشئور در یکسال می زند از بزرگترین اختلاسها بزرگتر است. تازه اثر دزدی عفت و حیا بسیار بدتر از دزدی پول است.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    7 13
    از سوریه بدتر شدیم، از چی میگی شما
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      14 3
      غرض در این جمله بیداد میکنه
  • حسین IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    8 15
    من هم موافقم . نیروی انتظامی نباید تضعیف شود. تضعیف این نیرو یعنی تضعیف امنیت مملکت وبدنبال آن هرج ومرج واین یک خط آمریکایی است واز جانب هر شخصی باشد محکوم است
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    6 4
    به نظرتون بیراه گفته؟ از نظر بنده نقد کاملا صحیحی هست اگر خواهان یک جامعه مترقی هستیم باید جانب انصاف را رعایت کنیم و کار خلاف را از هر گروه و جناحی باشه محکوم کنیم. همان نقدی که جناح اصولگرا به ماجرای قتل میترا استاد و نجفی دارد.
    • IT ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      14 4
      پلیس نه تنها در برخورد با بی حجابان ظلم نکرده که در بیشتر مواقع کوتاهی هم کرده.
  • ali.nurmohammadi@gmail.com IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    4 7
    خاک بر سر ما, جذب حداکثری پیش کشمون، فعلا در حال دفع حداکثری هستیم. مشرق کاش این خبر رو پخش نمیکردی، بعضی از مواقع سکوت بهترین کاره
    • IT ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 9
      متاسفانه شما خیال کرده اید ما با کسی عقد اخوت داریم و باید به قیمت پاک کردن خطوط قرمز عده ای را به زور برچسب انقلابی بزنیم.
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    16 5
    نویسنده این مطلب برخوردی با پلیس نداشته انگار.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    9 8
    اقتداری که از کتک زدن زن و دختر مردم به دست بیاد شاید به درد حزب اللهی ها بخوره ولی به درد حزب الله نمیخوره !
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    24 22
    چرا واقعیت را نمی پذیریم بسیاری از مواقع برخورد نیروی انتظامی کاملا غلط است ؛ البته در این مورد حامد زمانی قضاوت نمی کنم
  • سید IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    4 5
    هرگز نباید برای حیثیت ایران و نظام آن بر روی افرادی مثل خوانندگان و بازیگران سرمایه گذاری کرد به این علت که اغلب این افراد از جنبه و ظرفیت لازم که همان خشوع و خضوع است را ندارند!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    2 8
    کار زمانی اشتباه بود خیلی اشتباه ازش توقع بیشتری داشتیم. ممنون از جناب علیزاده
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    12 6
    اصلا به علیزاده چه ربطی داره که تومسائل داخلی وخانوادگی ایران دخالت میکنه؟مسئله حامدزمانی شوخی نیست یه ماجرای حزب اللهی دربرابرحزب اللهیه که خطرناک ترازاونیه که فکرشومیکنیم یه دوقطبی مرگباره
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 9
      علیزاده یک ایرانی غیرتمند است
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 7
      راست میگه به علیزاده چه مربوطه از اونور دنیا برای مردم نظر میده .
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 3
      به همون دلیل که مصی علینژاد از آن طرف تر دنیا برای مردم ایران نظر می دهد.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    4 10
    خاک رو بیشتر از اون که تو سر خائنین بریزیم باید تو سر ساده لوحانی بریزیم که هیبت مذهبی میگیرن شاید هم از اول فقط قیافه اومدن
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    2 10
    خاک رو بیشتر از اون که تو سر خائنین بریزیم باید تو سر ساده لوحانی بریزیم که هیبت مذهبی میگیرن شاید هم از اول فقط قیافه اومدن
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    2 14
    خاک رو بیشتر از اون که تو سر خائنین بریزیم باید تو سر ساده لوحانی بریزیم که هیبت مذهبی میگیرن شاید هم از اول فقط قیافه اومدن
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    8 3
    این مسئله یه دوقطبی بدایجادکرده ودشمن شادمون کرده...تواین اوضاع همین مونده که مذهبیا روی هم شمشیربکشن...بعضی ازطرفدارای این آقا یه جوری ازش دفاع میکنن انگارمعصومه،یه عده هم یه جوری حرف میزنن انگارهمه پلیسا آدم خوبن...دارن سر وسیله هاتوسرهم میزنن درحالی که باید درسایه رهبر در وحدت باشیم...
  • محمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    11 13
    به نظرم حرف آقای علیزاده درسته اگر اقای حامد زمانی شکایتی داره از طریق قانونی اقدام کنه نه از طریق فضای مجازی. در هر نهاد و سازمان بزرگی مثل نیروی انتظامی ممکن است افراد متخلف وجود داشته باشند که باید به طور جدی با انها برخورد شود ولی این رفتار را نباید این قدر بزرگ کرد چون در ماه های اخیر شاهد برخورد پلیس با برخی هنجار شکنان بوده ایم و ممکن است پلیس در برخورد بعدی با این هنجار شکنان موضع انفعالی داشته باشد (هر چند بعضی حرف ای حامد زمانی مورد تامل بود)
  • میثم IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    10 1
    کجا گفت وحشیگری؟ چرا جو میدی؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    1 6
    از اینکه خط قرمز مشرق حفظ امنیت ملی است و در این هدف مماشت نمی کند. انتظار همین است و قابل تقدیر و ستایش است. باشد که دیگر رسانه ها الگو برداری نمایند.
  • خسرو DE ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    1 12
    از دو هزار پانصد سال قبل تابه امروز از این انگلها ایران داشته دویست سال یونان دست ایران بود خیانت به اسکندر کمک کرد جنگ عراب خیانت به عراب کمک کرد جنگ مقول خیانت به مقول کمک کرد اینها همانند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    13 4
    تو چی زر زر میکنی اخه؟ همین هفته پیش یه رشوه ازم گرفت پلیس به خاطر یه موضوع کم اهمیت
    • حمید IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 19
      خطاب به 23:53، می خواستی شکایت کنی، ولی حق نداری کل نیروی انتظامی را زیر سوال ببری..
  • FR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 7
    درود بر امثال علی علیزاده.....
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    23 17
    حامد زمانی غلط بیجا کرد . درود بر نیروی انتظامی
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      15 3
      تمام اینایی که از پلیس حمایت میکنن تا حالا گیر پلیس نیفتادن یه روزی نوبت مشا هم میرسه اون روزه که مثل حامد زمانی به حقیقت پی میبرید
    • US ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 3
      بزرگوار شکنجه کردن! زدن تو سرش! تحقیر و اینکه شعراش و خوندن و مسخرش کردن و کار ندارم! شوکرم کار ندارم. ولی تو سرش زدن! شما مقابل مرضیه هاشمی هم همین و گفتی وقتی تو آمریکا مطابق قانون گرفتنش؟ وقتی امثال شما استاندارد دو گانه دارید غربی ها هم استاندارد دوگانه دارن! رفتاری نکنیم که چوبش و خودمون بخوریم!
  • AU ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 9
    تی وی پلاس دنبال میکنم جز هرزهگی نمیبینم باید کنترلش کرد، گاهی احساس میکنم من تو و یا جم میبینم، حجاب که چه عرض کنم مهمون ها و مجری، ارایش فاجعه بار، حرف ها متلک به نظام، ابشخور این شبکه کجاست، مسئله حامد زمانی برای ن ایرانی مطرح نیست باید با او مثل قانون رفتا بشه اما باید کمپبنی راه بیافته در جهت تطهیر این شبکه، لطفا مشرق دنبال کن، مطالب این شبکه در جهت بی بندباری است هرچه بگذرد و سکوت ما اینها جسورترن، شکایت میشه مدتی خفه میشن باز برمیگردن بی ادب تر و پرروتر، نه به تی وی پلاس
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 3
    ان خط که کلیپ های ارسالی به دجاله های خارج از کشور، قبل از موضوع حجاب، اقتدار پلیس را نشانه گرفته است ابتدا از آقای علیزاده مطرح شد و به حق تحلیل درست و دقیقی است، اما برای اثبات این حرف درست، زیاده روی هم نباید کرد، نباید هر موردی را مثال این موضوع قرار داد، در هر صورت باید میان اقتدار پلیس ج.ا با پلیس غرب تفاوتهای عمیقی باشد. مرز میان خشونت و اقتدار را خیلی از روایات اسلامی ترسیم کرده اند. اقتدار را درست معنی کنیم .
  • حسین IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 4
    همه می دانند نیروی انتظامی از خشونت بیجا استفاده میکنه. خود من قربانی خشونت نیروی انتظامی فقط به خاطر تذکر لسانی به مامور آن بوده ام.
  • GB ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 7
    نوبت خودتونم میشه.فعلا ملیجک ارزشیها اعتراض کرد.فردا همین ارازشه تک تک شاکی میشن.آسیاب به نوبت نوک بینی بینان.
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      10 2
      شما به فکر خودت باش که از نوبتت گذشته و فعلا داری جاخالی میدی
  • محمد مهدی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 2
    آفرین بر شما خوب دارید حامد زمانی به طرف دشمن هل می دید.واقعا جز این روش هنر دیگری در این 40 ساله از شما دیده نشده.تبدیل دوست به دشمن از طریق عدم مدیریت وقایع کم اهمیت و باز یدر فضای رسانه ای دشمن. آفرین بر شما اگه چند روز دیگه دیدیم خواننده مرگ بر آمریکا سر از بی بی سی در آورد تعجب نکنیم
  • DE ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 7
    نیروی انتظامی کارش برقراری نظم اجتماعی و حفاظت از امینت مردم هستش و سالها برای این فرایند دوره های مخصوص دیدند وهیچکسی نباید مزاحم عملکردش بشه. همه ملت پشت پلیس و نیروی انتظامی ایستاده اند. کسانی که حرف مفت می زنند شکر زیادی خوردند. کسانی که خلافکارند و خلاف میکنند باید دست و پایشان قطع بشه و جرات بل بشو رو نداشته باشند. در مبارزه با خلافکاران اراده پلیس و نیروی انتظامی همچنان اهنین خواهد ماند این خواست شهدای ما برای نگهبانی از خاک ایران عزیز ماست.
  • سعید IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 2
    حامد زمانی را ارزشی می دانم و احترام قائلم ولی جایگاه و ارزش پلیس محترم نباید مورد خدشه قرار بگیرد، حتی از طرف همفکر انسان
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 3
    نیروی انتظامی باید کسانی که با مردم مواجه هستند را خیلی خوب آموزش دهد و بر رفتار آنها دقیقا نظارت کند. بنده استاد دانشگاه هستم ولی از هم کلام شدن با نیروی انتظامی اجتناب می‌کنم...
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 9
      نکند شما!! از این استادهای رانتی و با پارتی وارد شده به جلگه دانشگاهیان هستی ؟ البته اگر استاد باشی باید بدونی اقتدار شما در صیانت از علم و ارزشیابی علمی حق علم بر گردن شماست و دانشجو حق چون و چرا ندارد قطعا برخورده ای به فردی که در دانشگاه ورقه اش خالی از سواد بوده اما با تحکم و دست به دامن مسائل ضد نظم و تحریک دانشجویان خواسته باشد برای خودش نمد کلاهی را روبراه کند.
    • IT ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      11 5
      بدتان نیاید. اما بعضی از استاد دانشگاههای ما منبع اصلی و ریشه همه فسادها در کشور هستند.
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 10
    من خودم از طرفدارای حامد زمانی ام اما بحث اصلی اینه که پلیس باید بتونه وظیفه خودش انجام بده. معلومه شما گارد بگیری مقابل پلیس اونم برخورد میکنه و درستش هم همینه.
  • عباس IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 10
    چیزی بنام خواننده حزب اللهی نداریم. ترکیب حق با باطل چیزیه که شیطان ازش برایگمراهی استفاده میکنه.
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 13
    زنده باد نیروی انتظامی. همه به صورت هماهنگ از نیروهای پلیس حمایت کنید.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 12
    به نظر می رسه حامد زمانی تعادل روانی نداشته و نداره منتهی اگه کسی حرف بزنه چنان می ریزن سرش که یه دلسوز واقعی هم جرات حرف زدن نداره
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 10
    به نظر می رسه حامد زمانی تعادل روانی نداشته و نداره منتهی اگه کسی حرف بزنه چنان می ریزن سرش که یه دلسوز واقعی هم جرات حرف زدن نداره
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 3
      حامد زمانی تعادل روانی داره .حرفاش راسته .
    • IT ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 8
      حتما تعادل روانی دارد و اتفاقا عامدانه در پی تضعیف پلیس و کمک به ضد انقلاب است. عین مخملباف.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 5
      ...عین مخملباف .خوشت میاد یکی بهت بگه دیونه پشت سر بچه مردم چرا حرف درمیارین .آدم که نکشته اینقدر پیاز داغش رو زیاد میکنید‌.معصوم نیست که ...
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 5
      گرا دادن به دشمن در وسط جنگ از قتل بدتر و خطرناکتر است و الفتنه اشد من القتل. آیه 191- سوره بقره.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 5
    اقتدار پلیس باید حفظ شود و گرنه امنیت ظعیف میشود. صدالبته اقتدار همراه با حفظ کرامت
  • هادی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 4
    خشونت ذاتا که بد نیست مثلت اگه یه نفر بخواد شما رو بکشه شما هم علیهش اقدام فیزیکی خشن انجام میدید من نمیدونم پلیس باید در برابر کسی که با قمه ایستاده دربرابرش چیکار کنه ؟
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 3
    چون پلیس با ماماشات های بی مورد خودش هم اقتدار خودش رو به بازی گرفته . میگناحترام مسجد به متولی اون هست.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 2
    هزار آفرین!
  • من IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 3
    حامد را به خانه خود برگردانید
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 0
    این آقای علی علیزاده که عکس بی حجاب همسرش تو اینترنته چه قدر ادعای انقلابی داره تو لندن اونوقت حامد زمانی خواننده ارزشی رو با مسیح مقایسه میکنه مردک اگر مردی بیا ایران زندگی کن و سیاه نمایی نکن خودت مشکوکی و تو سپاه دشمن
  • حسینی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 3
    اگه خدا شناسید اصلاح ذات البین کنید وهشتک آشتی خواننده انقلابی و نیروی انقلابی راه بیندازید هر دو طرف از هم دلجویی کنند مخصوصا نیرو انتظامی تا دشمن شاد نشیم و بدونن نمیتونن بین دو گروه انقلابی تفرقه بیندازن حامد جوونه و حساس
    • IT ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 8
      وسط جنگ یک نفر دارد به دشمن گرا می دهد آن وقت شما او را خودی می دانید و با او آشتی می کتید؟ زمانی تمام شد.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      6 0
      خدا روشکر انقدر شعورت کمه که به حامد میگی دشمن واقعا که ابلهی پارانوئید داری احمق
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 1
    آقای علیزاده اسلامو نشناختی انقلابی خالی نداریم قران میگه اشدا علی الکفار رحما بینهم به قول حامد نیرو انتظامی جیسون رضائیان رو که نگرفته که میزنن تو سرش شما هم تفرقه ننداز کم کم نوبت خودته
    • احسان IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 5
      خطاب به 10:55، حامد زمانی هیچ مدرکی واسه اثبات ادعایش رو نکرد، ایشون اگه واقعاً راست می گه، چرا به جای مصاحبه، نرفت شکایت کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 4
      کاملا باهات موافقم.
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 2
      از کی به کی شکایت کنه اخه؟
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 0
      حامد زمانی نباید مدرک رو کنه که گوشیشو ازش گرفتن نیروی انتظامی باید مدرک رو کنه عزیزم در غیر اینصورت حامد راست گفته.
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      10 2
      وقتی پلیس بی دلیل میزنه از پلیس به چه کسی شکایت کنه.؟؟؟!!!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 5
    #خواننده VS #ارزشی ، اینها نه مترادف اند و نه متضاد !!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 6
    اگه راست میگه بره دادسرا شکایت کنه تا معلوم بشه کی راست میگه کی دروغ؟
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 2
    عمار داره این راه...
  • حسینی کلشتری IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 8
    اگر هم صحت داشته باشه باید شعور حامد زمانی برسه که با هر کی مصاحبه نکنه . مصاحبه با تی وی پلاس آخه چرا . این همه رسانه ارزشی داریم ما . کی شماها این چیزا رو میفهمین آخه . پیر شدیم از دست شما حزب اللهی های نادون
  • امین IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 2
    سلام برادران شیوه علی ع در برخورد با دوستان به ایثار بود وبا دشمنان به انصاف چرا وقتی فردی از جبهه انقلاب خطا می کند فورا همه چیز رو خراب می کنید و دنیا را بر سرش آوار می کنید زمانی هزارکارخوب داره و یک خطا .روش برخورد با ایشان باید کاملا عقلایی بامحبت و برادری باشد این روش مشرق ویا نقل قول ازیک خارج نشین یک اشتباه محض است
  • فاطمه IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 13
    در این برهه که صهیونیسم جهانی امنیت ما را هدف گرفته هرگونه انتشار فیلم و یا مصاحبه ای که حافظان امنیت ملی را زیر سئوال ببرد بازی در زمین دشمن است ، حالا این شخص سلبریتی باشد یا اصولگرا یا اصلاح طلب فرقی نمیکند ، حامد زمانی حتی اگر راست هم میگوید نباید ملعبه جریانهای ضد نطام ایران باشد که هرروز یک بازی جدید علیه ملت ما دارند
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      0 3
      تکبیر!
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 5
    تیغی پلاس درست ترنیست؟!!!
    • BE ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      0 4
      تی وی پلاسیده ورپریده۳۴۶۷
  • اسماعیل کریم نیا IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    7 0
    باید قبول کنیم که خود پلیس هم تو این قضایا بی تقصیر نیست من خودم چند بار برخورد بد پلیس رو با مردم دیده ام.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    4 4
    اگر پلیس اشتباه کرده دلیل نمی شود عالم و آدم بر علیه پلیس متحد شده باشند. شما از دادگاه نظامی مطلع تر هستید؟ یک سر به آمار آنجا بزنید ببینید سالانه چند نفر از نیروهای پلیس به حبس یا جریمه یا حتی اعدام محکوم می شوند. یعنی چون مسیح علینژاد یک حرف هایی زده و خواستار برخورد با پلیس شده ، قوه قضاییه هم با او همدست است و این وسط کسی که پاک و مطهر است فقط ناجا است؟
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      5 0
      قوه قضاییه با افرادی چون مثیح علی‌نژاد همدست نیست .خصوصا که حاج آقا رئیسی مسئول آنست .
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    20 0
    کار حامد زمانی اگر پلیس را تضعیف کرده غلط است ولی این آقای علیزاده را مرجع نکنید. کسی که به قانون حجاب می تازد و توی بی بی سی کارمند بوده است حالا شده است نظریه ساز شما!!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    10 0
    در روایت آمده عمل مومن را هفتاد بار باید در دهان بگردانی بعد بیان کنی.
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    12 0
    در روایت آمده عمل مومن را هفتاد بار در دهان بگردان بعد بیان کن.یعنی تهمت نزن .
  • Shahrokh IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    داداش مسول لطفا پیام بنده را چاپ کنید برای دومین بار است مینویسم واقعا من متاسفم و حقیقتا رنج میبرم.کافی فقط یه سلبریتی بی درد..هنری..ورزشی..سیاسی.بخواد مثلا کمی با نظام زاویه پیدا کنه.که در هر کشوری که برای خودش منتقد از داخل خودشون دارن مثل منتقد امریکایی مایکل مور که چندین مستند ساخته ظالمترین حکومتهای تاریخ معاصر متعلق به سران خونخوار امریکا ولی حالا یکی از هنرمندان و یا سیاسیون و یا ورزشکاری در داخل کمی از وضع مثلا فلان نهاد ویا ارگان انتقاد کنند.یعنی ده ها شبکه های رقم به رقم ماهواره ایی گوشهاسون تیز میشه و آنتن هاشون همه بر میگرده طرف ایران تا ایران عزیز مقتدر ما را علیه اش سیاه نمایی کنند و آدرس غلط به ملتوآگاه .باحیا..باشرف..وبامعرفت ما ایرانیان بدن که خدا لعنتشون کنه چنین هموطنان وطنفروشی مثل مسی علینژاد بخاطر یه مشت ریال و دلار حاضره .....وطن چیزی نیست حاضره ...
  • دکتر علی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    بارک الله. خدا رو شکر
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    آگه سایت اینو ننویسه دیگه کی بنویسه.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    والا چی بگیم هیچ کس دیگه قابل اعتماد نیست
  • پرواز IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    نویسنده یک طرفه به قاضی رفتی قیامت سختی داری رفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس