عکس/ جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه مالک اشتر

جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امروز ۳ دی ماه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    4 1
    به به ان شالله با دلی خوش و شادی :-) یادش به خیر مالک اشتر. بهترین دوران زندگیم میتونم بگم دوران دانشجوییم تو این دانشگاه بود. دانشگاه های دیگه و محیط های متفاوت دانشگاهی و کاری دیگه ای را هم زیاد دیدم ، چه داخل کشور چه خارج،‌ ولی هیچ دوره ای برام لذت بخش تر از زمانی که دانشجوی مالک اشتر بودم نبود. البته من شعبه اصفهان بودم و چندبار بیشتر تهرانش نرفتم ولی اسم این دانشگاه که میاد دلم پر میکشه. یادمه ترمای آخر غصم این بود که درسم تموم میشه و از اینجا باید برم. البته مثه هر جای دیگه ایراداتی هم حتما داشت و یه سری دوستان ناراضی ولی من همیشه با لذت تو این دانشگاه بودم . از تک تک کلاس ها، استادها و محیط و همه و همه چی این دانشگاه لذت میبردم و خاطره دارم. جالبیش اینه با این که دانشگاه کوچکی هستش و دانشجوهاش محدودی داره ولی اون ور دنیام که میری یه دفه میبینی یه ایرانی هست قیافش آشناس باهاش که حرف میزنی میبینی تو مالک اشتر قبلا دیدش هاهاهاهاهاها. الآنم که ایرانم هنوز بهتریم دوستام دوستایی هستن که از زمان دانشجویی مالک اشتر دارم. حالا هر کدوم برای خودمون کار و بار متفاوتی داریم ولی دل های خیلی نزدیک :-)
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 6
    من زن میخوام
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      8 1
      چیه مگه ؟؟ !!! دوستان بهش منفی دادن انگاری که حرف بدی زده شما اگه زن نداری و زن نخوای یکم مشکل داری تو این اوضاع و احوال امروزه که ازدواج اینقدر سخت و دست نیافتنی شده برای ما و امثال ما،‌ اگه تو فضای مجازی هم نتونیم بگیم زن میخوایم که دیگه هیچی.... منم همصدا با این دوستمون..... منم زن میخوام :-)
  • BE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    8 1
    مبارک است انشالله -- به پای هم پیر شید
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 1
    من هم دانشجوی ارشد مالک هستیم، یک سالی میشه عقد بودیم و یک ماهی میشه رفتیم سر زندگی خودمون بدون هیچ جشنی. برام سواله چجوری میشد تو این جشن شرکت کرد؟ و کجا باید ثبت نام کرد؟، من تو سایت دانشگاه جایی رو ندیدم توضیح بده، تو این اوضاع کرونا دانشگاه اومدن هم درست نیست و نمی‌تونیم از این اتفاقات باخبر بشیم. کاش سایت دانشگاه یکم بیشتر فعال باشه و اطلاع رسانی های جامع تری بکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس