این راهپیمائی ها واجب شرعی و اخلاقی هستند، جای ما رو هم خالی کنید متاسفانه در شهرستان ها برگزار نشد! ................... مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس،مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس،مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس،مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس،مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس
چطور هر موقع راهپیمایی میشه یا مراسمات عاشورا یادتون میفته به تجمعات گیر بدید، بعد خودتون مهمونی های آنچنانی و شمال رفتن و تالار و عروسیتون با کرونا مشکلی نداره؟!!! باشرفای ملت همیشه پای نظام هستند، تا پای جونمون، تا آخرین قطره خونمون ... تا کور شود هرآنکه نتواند دید
مشکل اصلی تحریمهای امریکاست که باید وارد مذاکره مستقیم و دو طرفه بدون دلال و طرف سوم بشوید و از لحاظ سایبری امریکا را تحت فشار قرار بدهید همان کاریکه روسهاکردن اگر اسراعیل از بین برود عربها ضد ایران متحد میشوند
خوابی یا بیدار؟ این نسخه توی دولت بنفش پیاده شد و در سازشکار ترین دولت پس از انقلاب سنگین ترین تحریم ها و بدترین وضعیت اقتصادی رقم خورد. خسته نشدید از دل بستن به امریکای پیمان شکنِ بد عهد. برو سرنوشت عراق و لیبی رو ببین که تا چه حد کوتاه اومدن و نهایتش چه بلایی سرشون اومد.
پاسخ شما رو از پاسخ به پرسش مشابه که در سایت IslamQuest.net داده شده بخشیش رو در ادامه آوردم «بیگمان تمام روزها، روزهای خدا است؛ همه مکانها متعلق به خدا است، همانگونه که همه موجودات از خدا است، اما اگر نقطهی خاصى به نام «بیت اللَّه»(خانه خدا) نامیده شد، دلیل بر ویژگى آن است. و همچنین عنوان «ایام اللَّه» بیقین اشاره به روزهاى مخصوصى است که امتیاز و روشنایى و درخشش فوق العادهاى دارد؛ به جهت حوادثى که در آن ایام مخصوص به وجود آمده و یا میآید و امر خداى تعالى را ظاهر ساخته و یا میسازد، که در دیگر ایام چنین ظهور و بروزی را نمیتوان مشاهده کرد؛». امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید. پاسخ تکمیلی در سایت مذکور موجود هست.
منافقان، تاب وتوان ديدن دلائل نورانى و فروغ آيات الهى را ندارند. همانند مسافر شبگرد در بيابان كه در اثر برقِ آسمان، چشمانش خيره مى شود و جز چند قدم بر نمى دارد. منافقان در جامعه اسلامى هر چند گاهى چند قدمى پيش مى روند، ولى در اثر حوادث يا اتّفاقاتى از حركت باز مى ايستند. آنان چراغ فطرت درونى خويش را خاموش كرده ومنتظر رسيدن نورى از قدرت هاى بيرونى مانده اند.
هرگاه گفته مى شود خداوند بر هر كارى قادر است، مراد كارهاى ممكن است. مثلاً اگر گفتيم فلانى رياضى دان است، معنايش آن نيست كه بتواند حاصل جمع 2+2 را 5 بياورد. زيرا اين امر محال است، نه آنكه آن شخص قادر بر جمع نمودن آن نباشد. كسانى از امام عليه السلام سؤال كردند: آيا خداوند مى تواند كره ى زمين را در تخم مرغى قرار دهد؟ امام ابتدا يك پاسخ اقناعى دادند كه با يك عدسىِ چشم، آسمان بزرگ را مى بينيم، سپس فرمودند: خداوند قادر است، امّا پيشنهاد شما محال است. [203] درست مانند قدرت رياضى دان كه مسئله ى محال را حل نمى كند.
سيماى منافق در قرآن
منافق در عقيده وعمل، برخورد وگفتگو، عكس العمل هايى را از خود نشان مى دهد كه در اين سوره وسوره هاى منافقون، احزاب، توبه، نساء و محمّد آمده است. آنچه در اينجا به مناسبت مى توان گفت، اين است كه منافقين در باطن ايمان ندارند، ولى خود را مصلح و عاقل مى پندارند. با همفكران خود خلوت مى كنند، نمازشان با كسالت و انفاقشان با كراهت است. نسبت به مؤمنان عيب جو و نسبت به پيامبر صلى الله عليه وآله موذى اند. از جبهه فرارى و نسبت به خدا غافل اند. افرادى ياوه سرا، رياكار، شايعه ساز و علاقمند به دوستى با كفارند. ملاك علاقه شان كاميابى و ملاك غضبشان، محروميّت است. نسبت به تعهّداتى كه با خدا دارند بى وفايند، نسبت به خيراتى كه به مؤمنين مى رسد نگران، ولى نسبت به مشكلاتى كه براى مسلمين پيش مى آيد شادند. امر به منكر ونهى از معروف مى كنند. قرآن در برابر اين همه انحراف هاى فكرى وعملى مى فرمايد: «انّ المنافقين فى الدّرك الاسفل من النار» [204]
-----
203) تفسير نورالثقلين، ج 1، ص 39.
204) نساء، 145.