مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین شنبه ۲۰ اسفند با حضور سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد.
برای هواپیماهای آموزشی استاندارد طراحی متفاوت تری از هواپیماهای جنگنده وجود داره مثلا کانوپی هواپیما (شیشه اتاقک خلبان باید بزرگتر از هواپیماهای جنگنده و شکاری باشه حتی در برخی از نسخه های آموزشی از موتور ملخدار پیستونی استفاده میشه
برای هواپیماهای آموزشی استاندارد طراحی متفاوت تری از هواپیماهای جنگنده وجود داره مثلا کانوپی هواپیما (شیشه اتاقک خلبان باید بزرگتر از هواپیماهای جنگنده و شکاری باشه حتی در برخی از نسخه های آموزشی از موتور ملخدار پیستونی استفاده میشه
برای هواپیماهای آموزشی استاندارد طراحی متفاوت تری از هواپیماهای جنگنده وجود داره مثلا کانوپی هواپیما (شیشه اتاقک خلبان باید بزرگتر از هواپیماهای جنگنده و شکاری باشه حتی در برخی از نسخه های آموزشی از موتور ملخدار پیستونی استفاده میشه
من از اول هم گفتم این نوک هواپیما رو اینقد تیز نسازید ظاهرا برخی دوستان وابسته به ابترنشنال و من و تو و سایر برندازان با این وضعیت مشکل دردناکی پیدا کردن!
چرا دربی که توسط خلبان بازوبسته میشود بیکطرف باز میشود اما جنگنده ها معمولا بطرف بالا باز میشوند درصورت اضطراری خلبان این درب چطور کنار میرود تا خلبان اجکت کند یا با چترنجات بپرد