تراکتور از خودرو مهمتره چون برای کشت و زرع استفاده میشود و بازدهی را زیاد و میشود با قحطی مبارزه کرد و مشتری خارجی فراوان دارد در هند و بنگلادش و کشورهای افریقایی
ایران خودرو و سایپا با این همه حمایت دولت و ملت و با مدیران پر مدعا در مدیریت و تخصص هنوز حرفی برای گفتن ندارند ، حالا چطور قبول کنیم که تراکتور سازی هستیم
اینا چرا هیچ تغییر در تراکتورها نمیدند بابا بیاید یه بار چرخ هاشو بزرکتر کنید یه بار ارتفاعش بزرکتر کنید چرخهاو پهن تر کنید شکل سپرها و صندلی را راننده را عوض کنید برای را ننده اتقاق درست کنید حی تغییر تغیییر تا بهتر بشید
البته من مثال اوردم و تخصصی در مکانیک ندارم و منظورم فقط تغییر بودش .
آقایی که تراکتورسازی را با ایران خودرو و سایپا مقایسه می کنه معلومه اطلاعات فنی ندارد. به لحاظ تکنولوژی ساخت نه این دو کارخونه بلکه بقیه کارخونه ها پیش تراکتور پفک هم نیستند.