روزنامه

ولی فقیه؛ خورشیدی که غروب نمی‌کند، راه‌های صیانت از اندیشه‌های امام(ره)، به‌سوی خیابان شهید «رئیسی»، طلسم سرخ، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۱۳خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 3
    رویکرد روزنامه شرق رو نمی پسندم ولی تیتر بسیار زیبایی زده (ترافیک احساس مسئولیت )
  • US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 4
    نمیخواهید فکری برای بورس کنید
  • ضرورت سبکسازی تهران IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    10 0
    خارج کردن بخشهای ستادی و دفاتر شرکتهای مزاحم از تهران .... رفتن آنها به محیط عملیاتی <<< مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی :::: :::: سبکسازی تهران باید سریعا و قاطعانه آغاز گردد . ::::::: فروش صدها هزار میلیارد تومان ساختمان و برجهای مازاد حاصله و استفاده برای توسعه کشور :::::: فولاد مبارکه ::::ذوب آهن:::: پتروشیمیها :::: ایمیدرو :::: شرکتهای حفاری ::::: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران :::: شرکت ملی مس :::: گل گهر :::: چادرملو ::: مپنا :::: شرکتهای غذایی :::: ستاد و دفاتر اینها باید قاطعانه از تهران خارج شوند ::::: این شرکتها با ثروتهای نجومی باد آورده و ایجاد تقاضای کاذب در بخش مسکن ( اداری و مسکونی ) و تملک قارچی در جای جای کشور ، در حال تزریق فقر و تورم به جامعه هستند !! :::: مواد اولیه ، انرژی و خوراک مجانی >>> سودهای نجومی >>> تخریب اقتصاد و تورم سازی :::: کنترل این شرکتهای ثروتمند و حیات خلوتهای زیرمجموعه آنها مساویست با کنترل تورم و افزایش رضایت جامعه ::::
  • خودزنیهای بزرگ ملی !! IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    8 1
    چرا اقتصادمان به اینجا رسیده ؟! ..... یکی از دلایل تضعیف اقتصاد .... افزایش کسری بودجه ... و تورم .... تحلیل شدید منابع عمومی است !! ..... رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: شناخت علل کسری بودجه دولت مهمترین موضوع در کاهش تورم است . ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل سفارشی بزرگ میشوند :::: اما در طرف مقابل، صنایع و معادن ارزشمند دولتی، همان صنایع و معادنی که مولد و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی واگذار شده است . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم این سونامی اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه آن در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... کوچک سازی بخش غیرمولد .... تقویت بخش مولد اقتصاد !!
  • فساد اکبر IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    17 0
    کارگزاران ، پایه گذاران اصلی فساد اقتصادی و تولید مدیران فاسد بوده اند !! ... با اسم رمز خصوصی سازی - تعدیل اقتصادی
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    6 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودک کش و زن کش اسرائیل
  • کدخدا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    8 0
    در پاسخ به تیتر روزنامه سازندگی باید گفت دولت‌های اصلاح طلب هم دست کمی از دولت‌های اصولگرا در فساد و فقیر تر کردن مردم نداشته و ندارند
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      2 0
      پاسخت بسیار ناقص است سازندگی هم تاریخ خود را دوباره بخواند و درست تعریف کند
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . ارز آوری _ دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ..
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    6 0
    دولت اصولگرا، بدهی دولت قبل(اصلاحات) را داد، خزانه خالی که گفته بودن حقوق ماه اول کارمندان را کفایت نمی کند، به خزانه معقول و با درآمد تبدیل کرد، فساد را گزارش و پیگیری و برخورد کرد، اما دولت اصلاحات تهدید کرد اگر با فساد برادران رئیس و معاون اول دولت برخورد شود کشور را به آتش می کشد، سرمایه ها را به باد داد، آب سنگین و... از پشت شیشه دودی خودرو، مردم را می‌دید، قطعا به این شکل فقرا دیده نشده و آمارشان هم معلوم نیست، اما دولت اصولگرا با فقیرترین افراد در محرومترین نقاط دیدار و مشکلشان را رفع کرد تا کارگزاران بفهمند فقیر هست و برعلیه اصولگرایان شعار افزایش فقر و فساد بدهند.
  • ترامپ:برانداز امریکا !! IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    10 0
    ترامپ : آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است !
  • امریکا غرق فساد !! IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    6 0
    سردمداران امریکا چقدر بی سر و پا و رذل هستند که رییس جمهور شدن اوباش کثیفی مثل ترامپ در آنجا کاملا طبیعی و مجاز است !!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    تیتر سازندگی یک اتهام به جبهه انقلاب و دولت های اصولگراست. البته دولت های اصولگرا درست نیست چون مت فقط یک دولت اصولگرا داشتیم بعد از شهید رجایی و اون دولت شهید رئیسی بود. این روزنامه خبیث به این دو دولت تهمت زده. البینه علی المدعی، چرا مدعی العموم دهان این جماعت رو نمی بنده؟ درضمن دولت احمدی نژاد هرگز دولتی اصولگرا نبوده و نیست.
    • US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      اون عکس عمله های هاشمیند اون بالا
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    سازندگی امیدوارم به زمین گرم بخوری دیگه نتوونی بلند شی چقدر شما ها پستین دزدان سر گردنه 🤮🤧👿👊
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    سریع القلم ..... و دنیای اقتصاد تف ...
  • ورود اسرائیلی‌ ممنوع IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    1 0
    مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد ! --------------- ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    لعنت بر تو کرباسچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس