مراسم چهلمین روز شهادت رییس جمهور در مشهد

مراسم چهلمین روز شهادت رییس جمهور فقید، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، عصر سه شنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۳) با حضور «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رییس جمهور عالی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    11 2
    سعید لیلاز ، اقتصاددان مشهور اصلاح طلب : : دولت رییسی در حوزه اقتصاد موفق بود اما اصلاح طلبان بی انصافی میکنند . ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ...... انسانهای منصف و حقگو همیشه قابل احترام هستند .... رییسی ، رییس جمهور عالی و فوق العاده مظلوم ایران .... بسیاری از مردم به شدت مدیون این انسان خدوم و اثرگذار بودند و هستند !!
  • خدمات استثنایی رییسی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6 2
    تیم و دولت آقای دکتر رییسی ، خدمات اقتصادی بی نظیر و استثنایی را طراحی و ارایه نمود که لازم است ضمن یاداوری آنها ، بر اهمیت حفظ و تداوم این معجزات اقتصادی تاکید شود : : : حساب واحد خزانه یکی از بزرگترین خدمات اقتصادی و تحولات اساسی برای انضباط مالی و کاهش تورم در دولت رییسی است . .... جلوگیری از فرار مالیایی شرکتها ، بازاریان ، پزشکان و .... ضمن افزایش تعداد مالیات دهندگان از دو میلیون مودی به پنج و نیم میلیون مودی مالیاتی .... اتصال همه دستگاههای کارتخوان به سیستم مالیاتی کشور و حذف پوزهای بدون شناسنامه .... تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار .... افزایش صادرات نفت از سیصد هزار بشکه به دو میلیون بشکه .... فعالسازی مجدد کارخانه های تعطیل شده مانند چوب و کاغذ مازندران ، هپکو ، هفت تپه و .... موظف نمودن همه شرکتهای دولتی به افشای اطلاعات و گزارشهای مالی روی کدال .... مقابله با مفاسد بانکی و فشار برای ایجاد بهداشت مالی در بانکها و نیز ادغام چندین موسسه مشکل دار مالی ..... >>>>> هموطنان عزیزم .... بعنوان یک عاشق ایران و ایرانی بدون هر گونه سوگیری سیاسی عرض میکنم ... این حرکتهای بزرگ کم نظیر در تاریخ اقتصادی ایران ، به آسانی بدست نیامده .... واقعا با خون دل و تلاش بسیار بدست آمده .... تکامل و تداوم این شاهکارهای اقتصادی یعنی بهبود وضعیت اقتصادی کشور ، کاهش فساد ، کاهش تورم و بهبود زندگی ایرانیان .... کاری کنیم که این شاهکارهای اقتصادی ادامه یابد .... به خدا حیف است مجددا از نقطه ی دیگری شروع شود .... کاری کنیم که این شاهکارهای اقتصادی دولت رییسی ادامه یابد ....
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    3 1
    رای ما پزشکیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس