روزنامه

ترور داعش، ترور از سر استیصال جبهه مقاومت آماده قصاص است، اول مهر همه مردم ایران به مدرسه می روند!، منیت جهانی بازیچه دست «باند تبهکار»، تیتر برخی از روزنامه‌های پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    6 10
    وفاق پزشکیان بین دامادش و فتنه‌گران و مفسدین اقتصادی و امنیتی بود تنها چیزی که نداشت ملی بودن بود
    • پناهیان IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      5 5
      مدیران فاسد ایمیدرو جان کارگران معدن را به لب رسانده اند . رذالت و پستی را از حد گذرانده اند
    • م IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      1 4
      مخالفت کارمندان تهران نشین ایمیدرو طبیعی است !! ... اما شما سعی کن خوب باشی ! ... این کارگران مظلوم معادن هموطن شما هستند .
  • هادی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    7 11
    برخی روزنامه های اصلاحطلب ( مانند هم میهن)هیچ اشاره ای به نسل کشی و جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و کشته و مجروح کردن هزاران نفر مردم بیگناه نکرده اند. سرسپردگی و خود باختگی تا چه حد ؟
  • US ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    12 4
    روزنامه معلوم الحال، با قلم سردار دو قطبی ساز وارد می شود....کیهان
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      6 10
      حماقت از سر و روی نظرت میباره دوقطبی ساز اونی که به آمریکا شیطان بزرگ میگه برادر
  • محمد IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    6 11
    در پاسخ به هرز نامه ی هم میهن: هیچ کس خطرناک تر از اصلاح‌طلبان(سرمایه های رژیم صهیونیستی در ایران) نیست و هیچ تفکری خطرناک تر از غرگرایی و خودتحقیری نیست و هیچ سلاحی کشنده تر از رسانه های سر سپرده و عاشق غرب نیست.... این پاسخ به سوال هرزنامه هم میهن هست که پرسیده کدام خطرناک تر است؟؟
  • US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    1 5
    این همه جنایت به خاطر عدم پاسخگویی به خون ناحق ریخته شهید هنیه است
  • علی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    5 10
    خاک بر سر غربگدای "هم‌میهن‌" که ترامپ حرومزاده قاتل حاج‌قاسم رو پوپولیست! و پوتین رو فاشیست! قلمداد کرده! حداقل برعکس میزدی غربگدای ذلیل مفلوک
  • افشا ر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    3 0
    مافیای شرکت نفت : : شرکت سرمایه گذاری اهداف // شرکت تابان فردا .... جهت تفحص مجلس و دستگاههای نظارتی
  • توقف خیانتهای ملی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    4 0
    این همه کمبود در کشور را نمیبینید ؟؟!! >> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرید ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++ مجلس کجاست ؟!! +++++ سازمانهای بازرسی کجا هستند ؟؟!! +++++ صدا و سیما کجاست ؟؟!! +++++ رسانه های مردمی کجا هستند ؟؟!! ++++
  • توقف خودزنی اقتصادی !! IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    4 0
    کدام دولت و مجلس عاقلی همه صنایع و معادن دلارساز و بی نظیر خود را در اختیار بخش خصوصی یا نیمه خصوصی میگذارد و بعد برای برگشت دلارهای آنها التماس میکند ؟! ... چرا دولت باید دست خود را خالی کند ؟ ... صنایع و معادن دولتی بی نظیر متعلق به خزانه و کل مردم است !! .... واگذاری آنها به شدکتهای خصوصی حیات خلوت و حتی به صندوقهای بازنشستگی ، خیانت به مردم و خودکشی اقتصادی است !! ::: مردم را دریابید !! ..... این خودزنی اقتصادی را ارامه ندهید !! .... این واگذاریها در بلندمدت باعث نابودی درامدهای ملی ، کاهش کسری بودجه و تورم سنگین میگردد .
    • اصلاحیه ! IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      2 1
      ... این واگذاریها در بلندمدت باعث نابودی درامدهای ملی ، کاهش کسری بودجه و تورم سنگین میگردد .
    • اصلاحیه ۲ IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      2 1
      ... این واگذاریها در بلندمدت باعث نابودی درامدهای ملی ، کسری بودجه و تورم سنگین میگردد .
  • مولدسازی غیرمولدهای تهران IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    2 0
    مولدسازی بخشهای غیرمولد تهران ...... مولدسازی داراییها یکی از تواناییهای کلیدی مدیران شایسته است . :::: سالهاست که دفاتر ستادی کارخانه ها و شرکتهای زیادی ، عموما با اهداف رانت جویی و بهره مندی از برخی مواهب خاص ، به تهران هجوم آورده اند !! ... و تهران را در یک شرایط آسیب پذیر و آسیب زا برای خودش و برای کشور قرار داده اند !! .... با خارج کردن قاطع این بخشهای ستادی و دفاتر مزاحم شرکتها از تهران و بازگشت آنها به شهرهای اصلی استقرار آنها ، مطابق تکلیفهای قبل ، و با فروش صدها هزار میلیارد برج و ساختمان ، میتوان درامد حاصله را صرف توسعه صنایع و معادن کشور نمود .:::: از جمله مجموعه های مزاحم : ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان ، فولاد مبارکه ، شرکتهای حفاری // ایمیدرو // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران // پالایشگاهها // کل شرکتهای فولادی // شرکتهای معدنی // شرکتهای روغن سازی صنعتی // و .... ::::: بله مهمترین مهارت و هنر یک مدیر موفق عبارتست از : یک - کوچک سازی و فروش سریع بخشهای غیرمولد سرطانی :::: دو - تقویت بخش مولد ثروت با درامد حاصل از اقدام شماره یک !!
  • مافیای اقتصاد ایران IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    2 0
    ( مافیای اقتصاد ایران ) >>> صندوق بازنشستگی نفت + صندوق بازنشستگی بانکها + صندوق بازنشستگی شرکت مس
  • شاهکلیدفسادفوتبال IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    3 0
    شاهکلیدفسادفوتبال .... ممنوعیت داشتن باشگاه فوتبال برای شرکتهای دولتی و نیمه دولتی .... باشگاه داری ( فوتبال ) فقط برای شرکتهای صددرصد خصوصی مجاز باشد !! .... صددرصد خصوصی !! .... چاپیدن جیب دولت(جیب مردم) ممنوع !!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    1 0
    خوشم می آید روزنامه ها هم مثل سایت های داخلی یک خط مشخص دارند: هر ضربه ای که اسرائیل بزند، هر چقدر هم کشنده و سنگین، نشانگر استیصال و شکست اسرائیل است.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    1 1
    خب، حالا که این جور اقدامات، در واقع انتحار اسرائیل به حساب می آید بهتر است حزب الله هم تلاشی برای متوقف کردن آن نکند همانطور که تا حالا هم نکرده. این طوری خودکشی اسرائیل زودتر به نتیجه می رسد.
  • ریشه مفاسداقتصادی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    1 0
    رانت ، بزرگترین ریشه ایجاد فساد اقتصادی است . . . مثلا فساد بزرگ فولاد مبارکه یا پتروشیمیها ، ناشی از انرژی و خوراک ارزان و لذا حاشیه سود غیرمتعارف بسیار بالا است . . . مثلا سالها حاشیه سود فولاد مبارکه : ۷۰ درصد بوده است ... نزدیک ده برابر عرف دنیا .... نتیجه میشود : سود نجومی ، حقوق نجومی ، فساد نجومی ، خرید نماینده ، خرید مدیر دولتی ، خرید مدیر خصوصی ، خرید قاضی ، خرید سازمان محیط زیست ، خرید و بلعیدن دیگر کارخانه ها و معادن کشور .... پس همه این مفاسد بزرگ از رانت و فرصتهای خاص بوجود میآید .... این رانتها عموما ناشی از قوانین ناقص است ...
  • آب طلا !! IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    4 2
    «مشکلات امروز، حاصل راه‌حل‌های دیروز هستند.» پیتر سنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس