کد خبر 566983
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

یک بعثی که از عناصر فعال حزب بعث در عراق بوده و جنایات متعددی را علیه ملت این کشور مرتکب شده به تازگی از یک کشور خارجی بازگشته است.

 به گزارش مشرق، مقام آگاه عراقی اعلام کرد عاملی که در روز ورود برخی جریان ها به منطقه سبز بغداد و میدان رژه شعارهای ضد مقاومت سر می داد شناسایی شد.

به گفته این مقام عراقی فردی به نام «ع- د» که از عناصر بعثی فعال در دوره رژیم صدام بوده با سوء استفاده از وضعیت پیش آمده و بعنوان عامل نفوذی در روز اعتراضات در منطقه سبز بغداد به تحریک مردم پرداخته و شعارهای ضد مقاومتی سر می‌داد.

براساس اطلاعات دریافتی وی پیشتر در منطقه ناصریه جنایات متعددی را علیه مردم عراق مرتکب شده است.

براساس اطلاعات این مقام عراقی نامبرده که تحت تعقیب مقامات و مردم عراق است، به تازگی از کشور مصر به عراق بازگشته و بعنوان عامل نفوذی در بین جریان‌های معترض در بغداد، به تحریک معترضان و سردادن شعار علیه جریان مقاومت و ایران در بین آنها پرداخته است.

در همین راستا با بررسی خطوط خبری دو روز اخیر و تجمیع داده‌های موضوع به این نقطه رسیدیم که بعضی از عوامل جریانات غیر همسو با مقاومت در داخل کشور در فضای مجازی شعار این بعثی تحت تعقیب را به عنوان خواست همه ملت عراق معرفی می کردند.

حرکت نفاق گونه این جریانات درشرایطی است که عملیات اخیر مقاومت عراق و پیروزی های حشد الشعبی در مناطق البشیر و الرمادی هیچگاه مورد پردازش خبری از سوی این رسانه ها قرار نگرفت و این در حالی است که به اعتراف مقامات اروپایی جریان محور مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریسم در عراق قرار داشته و از این حیث می بایست تمجید و تکریم شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    0 0
    خوب بعد چی شد دستگیر و محاکمه نشد فقط معرفی شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس