کد خبر 731821
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
رضا شاهرودی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با تقویت تیم، حفظ تمرکز و توجه به توصیه‌های برانکو می‌تواند به جمع ۴ تیم پایانی صعود کند.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا و حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا باید از بازیکنان، کادرفنی، تیم تدارکات و مجموعه مدیریتی باشگاه‌ها پرسپولیس به خاطر عملکرد بسیار عالی که داشتند تشکر کنم و این صعود را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. پرسپولیس مقابل لخویا بازی جانداری را به نمایش گذاشت و مانند اکثر دیدارهای این فصل از لحاظ فنی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: شب گذشته(سه‌شنبه) بازیکنان نزدیک به هم بازی کردند و به خوبی عمل پرس را انجام دادند. در کنار این موارد اصل پوشش به خوبی در تمام نقاط زمین رعایت شد و بعد از گل با رعایت تمام این موارد اجازه ایجاد فرصت گلزنی به بازیکنان لخویا داده نشد. بازیکنان لخویا در این حالت سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند و خوشبختانه تمامی توپ‌های اول توسط بازیکنان پرسپولیس دفع شد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر کار سخت پرسپولیس عنوان کرد: واقعا بازی در آن شرایط سنگین و بد آب و هوایی کار سختی بود و باید از بازیکنان به خاطر کار بزرگی که انجام دادند تشکر کرد. من قبل از بازی نیز اعتقاد داشتم پرسپولیس با یک گل مقابل لخویا پیروز خواهد شد که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

شاهرودی در خصوص شانس پرسپولیس در مراحل بعد عنوان کرد: پرسپولیس این روزها خوب فوتبال بازی می‌کند و من اعتقاد دارم در مرحله بعد نیز با تقویت تیم، حفظ تمرکز، توجه به توصیه‌های برانکو، استراحت مناسب ، تمرینات خوب و درک کردن این مهم که در چه مرحله بازی می‌کند، می‌تواند به جمع 4 تیم پایانی صعود کند.

وی با تاکید بر نیاز تیم به تقویت شدن گفت: من معتقدم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد پرسپولیس باید تقویت شود و در تمامی پست‌ها بازیکن جذب کند. با توجه به سنگینی رقابت‌ها در فصل بعد نیاز به رقابت در تیم احساس می‌شود و این رقابت در کنار رفاقت به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد. زمانی که من به پرسپولیس پیوستم در این تیم مجتبی محرمی و جواد منافی حضور داشتند و رقابت همراه با رفاقت ما باعث شد هر 3 به میدان برویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر نقش طارمی در صعود پرسپولیس گفت: نباید یادمان برود مهدی طارمی گلزن اول پرسپولیس است و در بازی مقابل لخویا نیز با یک حرکت پا به توپ خوب و دریبل مدافعان اسپانیایی حریف شرایط را برای گلزنی پرسپولیس فراهم کرد. طارمی شب گذشته نیز مثمر ثمر بود و فقط باید باز هم روی مسائل روحی خود کار کند تا همواره گلزن اول پرسپولیس باشد.

شاهرودی در پایان در خصوص شکست سنگین استقلال عنوان کرد: باید رنگ‌ها را در مسابقات آسیایی کنار بگذاریم. باخت استقلال، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن تنها باخت باشگاه‌های ما نبود و باخت فوتبال ایران بود. استقلال در مقابل العین نظم همیشگی را نداشت و به هم ریخته فوتبال بازی کرد. با دریافت هر گل نیز شرایط این تیم بیشتر بر هم ریخت و در نهایت متحمل شکست سنگین شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس