کد خبر 745892
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
هرناندز

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش تایید کرد که تئو هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکو مادرید را به خدمت گرفته است.

به گزارش مشرق، در حالی که دو ماه پیش خبر توافق تئو با رئال اعلام شده بود، در نهایت هر دو باشگاه رئال و اتلتیکو دقایقی پیش رسما تایید کردند که بر سر انتقال این مدافع فرانسوی 19 ساله به توافق رسیده اند.

قرارداد تئو هرناندز با رئال 6 ساله است و رقم این انتقال نیز 26 میلیون یورو اعلام شده است. این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی برای آلاوس بازی کرد، روز دوشنبه ساعت 19.30 به وقت محلی به هواداران رئال معرفی خواهد شد.

تئو سال 2008 و در 11 سالگی به آکادمی اتلتیکو اضافه شد و تمام مدارج ترقی را در این باشگاه طی کرد.

او تابستان گذشته در اردوی پیش فصل اتلتیکو نیز حاضر بود و در دو بازی دوستانه مقابل ملبورن ویکتوری و نومانسیا هم به میدان رفت ولی هرگز نتوانست برای روخی بلانکوس بازی رسمی انجام دهد. او به صلاحدید سیمئونه به صورت قرضی راهی آلاوس شد و در حالی که تا 2021 با اتلتیکو قرارداد داشت، از تمدید آن سر باز زد تا به رویای کودکی خود که پوشیدن پیراهن رئال بود، دست یابد.

تئو به تازگی برای گرفتن پاسپورت اسپانیایی نیز اقدام کرده و دوست دارد برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود. اوج درخشش تئو به فینال کوپا دل ری برمی گردد که به زیبایی با یک ضربه آزاد توانست دروازه بارسا را باز کند؛ هرچند که آلاوس در نهایت 3-1 مغلوب شد.

جالب اینکه برادر او لوکاس، در حال حاضر یکی از مدافعان اصلی اتلتیکو محسوب می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس