کد خبر 112167
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۵

نورالدین عافی این روزها کتابش در میان مردم دست به دست می‌چرخد و خاطرات او از دفاع مقدس همگان را مجذوب خود کرده است. آشنایی با زندگی این رزمنده باسابقه از محل کار تا محل زندگی جذابیت‌های خاص خود را دارد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نورالدین عافی این روزها اسم آشنایی برای اهالی کتاب و البته عموم مردم است و کتاب خاطراتش دست به دست میان مردم می‌چرخد و همه از آن همه جذابیت در نگاه و زندگی وی که البته نزدیک به هشتاد ماه آن در جبهه‌های حق علیه باطل سپری شد سخن می‌گویند. کتاب خاطرات نورالدین عافی البته در فصل سوم از سال 90 منتشر شد و تا اسفندهمان سال نیز مخاطبان خود را پیدا کرد.

 

 



 

هنگامی همگان نام نورالدین عافی را از رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌ها شنیدند و دیدند که دست‌خط رهبر معظم انقلاب بر آن منتشر شد و این باعث شد که کتاب نورالدین به سرعت در بین مردم جای پای خود را باز کند. همان‌ طور که کتاب «دا» را همگان می‌شناسند.



با این پیش فرض بود تا چهره‌ای شفاف‌تر از زندگی حال حاضر وی به مخاطبان خود ارائه کند پس عکاس خود را یک روز از صبح تا شام با وی همراه کرد تا از کار و زندگی شخصی وی گزارشی تصویری تهیه و به مخاطبان خود ارئه کند.