به گزارش مشرق، در جریان بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص « تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ پرویز سروری وضعیت تردد در هشتگرد را عجیب دانست و گفت: بررسی کنید چرا از متروی هشتگرد استقبال نشده است. ایستگاهها باید براساس تقاضا احداث شود تا چند هزار میلیاردی که برای ساخت آن هزینه شده بدون مسافر نماند.
وی این مساله را اشکالی در برنامه ریزی و مطالعه ایستگاه خواند.
بیشتر بخوانید:
تعیین میزان تخفیفهای بلیت مترو در سال آینده
چمران پیشنهاد داد: بلیت متروی تهران ـ کرج حداقل همانند قیمت بلیت تهران تعیین شود.
وی ادامه داد: برای هشتگرد هم باید فکر کرد که اگر واقعا مسافر ندارد و مترو فایده ندارد در این شرایط کمبود قطار چه اصراری به ادامه فعالیت آن است.
رئیس شورای شهر تاکید کرد: اما با وجود استقبال پایین از متروی فرودگاه امام خمینی موافق متوقف شدن این خط نیستیم چون می خواهیم مترو با توجه به تقاضا بالا به رباط کریم برود.
بیشتر بخوانید:
اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای رعایت شیوه نامههای بهداشتی در مترو
وی افزود: پیبشنهاد میکنم قیمت بلیت تک سفره متروی کرج همان ۲ هزار ۵۰۰ تومان باشد تا فرقی بین مسافران مترو تهران و کرج ایجاد نکنیم.
پیشنهاد رقم ۱۵۰۰ تومانی بلیت مترو از کرج به تهران را به رای گذاشته شد و رای آورد.