کد خبر 1496011
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

به گزارش مشرق، یاسر جلالی فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت:

فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که برنامه‌های گرامی‌داشت روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد از حالت آشفته با حال عزاء، به سمت عمق یافتن در شناخت امام و هدف و آرمان و نهضت او تغییر یابد.

تغییر رویکرد در تبلیغات و برنامه‌ها از امام دیروز به امام امروز و امام فردا از ضرورت‌های عصر حاضر است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.