کد خبر 1496011
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

به گزارش مشرق، یاسر جلالی فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت:

فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که برنامه‌های گرامی‌داشت روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد از حالت آشفته با حال عزاء، به سمت عمق یافتن در شناخت امام و هدف و آرمان و نهضت او تغییر یابد.

تغییر رویکرد در تبلیغات و برنامه‌ها از امام دیروز به امام امروز و امام فردا از ضرورت‌های عصر حاضر است.

 امام(ره) را آن‌طور که باید شناخت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس