در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آمده است: ماشین کشتار رژیم صهیونیستی با فرمان و مدیریت سران کاخ سفید در حال کشتار غیرنظامیان در نوار غزه و کرانه باختری است.

به گزارش مشرق، بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی که به شهادت و زخمی شدن هزاران زن و کودک و کادر پزشکی منجر شده است، اشک غم را بردیدگان ملت های آزاده جاری ساخته و همگان را در بهت و حیرت سنگین فروبرده است.


سران رژیم اشغالگر با تکرار جنایت و شرارت علیه مردم مظلوم فلسطین درتلاش هستند در عزم و اراده پولادین رزمندگان مقاومت اسلامی رخنه و خلل ایجاد نمایند، غافل از آنکه این ددمنشی ها و سفاکی ها عزم آنان را برای ریشه کنی این غده بدخیم سرطانی جزم تر خواهد کرد.


ماشین کشتار رژیم صهیونیستی این روزها با فرمان و مدیریت سران کاخ سفید در حال کشتار غیرنظامیان در نوار غزه و کرانه باختری است. بمب ها و موشک های اهدایی کاخ سفید، سفره خونباری را برای کودکان و غیرنظامیان در غزه گشوده است و هر روز شاهد دفن دسته جمعی نوگلانی هستیم که فرصت شکفتن را از آنان گرفته اند.


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اظهار تاسف و تاثر عمیق از این جنایت خونبار و عرض تسلیت به ملت فلسطین و بازماندگان این فاجعه، اعلام می دارد محاکمه و مواخذه عاملان و حامیان این درنده خویی ها، کمترین بهایی است که جنایتکاران تل آویو و کاخ سفید خواهند پرداخت و آن روز دور نخواهد بود.

برچسب‌ها