کد خبر 1578180
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش مشرق، مهدی جهان تیغی، فعال رسانه در تلگرام نوشت:

خبر بسیار مهم مسیح علی‌نژاد درباره دیدارها با رهبران غربی

در حالی مردم ایران برای حضور در انتخابات مجلس آماده می‌شوند که رهبران از هم گسیخته و منزوی شده جریان «زن زندگی آزادی» که ادعای براندازی و پایان یافتن جمهوری اسلامی را داشتند، شفاف‌تر از هر دورانی علیه یکدیگر افشاگری می‌کنند.

بیان اختلافات، دشمنی‌ها و دعوا بر سر قدرت موضوع جدیدی میان اخبار اپوزیسیون در چند ماه گذشته نبوده ولی یکی از بخش‌های جالب و قابل تامل گفتگوی مسیح علی‌نژاد با اینترنشنال آن لحظه‌ای است که از نگاه تحقیرآمیز رضا پهلوی به زنان و خودش که یکی از نمادهای زنان الگو جریان «زن زندگی آزادی» هست، خبر می‌دهد. اینان همان‌های بودند که می‌خواستند حقوق زنان ایران را در سایه تاج‌گذاری و پادشاهی رضا پهلوی دنبال کنند.

جدای از افشای علی‌نژاد درباره عصبانیت رضا پهلوی از عدم دریافت جایزه درست و حسابی پس از اغتشاشات ۱۴۰۱ در ایران و وجود حسادت گسترده و رقابت و زیرآب زنی اپوزیسیون از یکدیگر برای کسب جوایز حقوق بشری، هنری و سیاسی محافل غربی، مهمترین خبری که مسیح علی نژاد ناخواسته گفته این است که می‌گوید حتی رهبران غربی نیز از سرنوشت سوریه شدن و تجزیه ایران در صورت قدرت گرفتن اپوزیسیون جمهوری اسلامی اطمینان دارند و محاسبات آنها نیز همین است که آسیب به جمهوری اسلامی منتهی به سوریه شدن و تجزیه ایران می‌شود.

برداشت فرامتن گفته‌های مسیح علی‌نژاد از محتوای دیدار با رهبران غربی نیز این است که گرچه غربی‌ها تجزیه ایران هدف غایی‌شان هست ولی صلاحیت و توان اپوزیسیون فعلی جمهوری اسلامی را در حد یک نظم بخشی کنترل شده برای یک ایران تجزیه شده و حداقلی شده نیز نمی‌بینند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.