کد خبر 1608924
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با استفاده از پتانسیل مردان و زنان این سرزمین به صورت کارآمد و کارآزموده، دولت فراجناحی و مستقل تشکیل خواهم داد.

به گزارش مشرق، ایرج شاهوردی روز یکشنبه ۱۳ خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی مشکلات جامعه را سروسامان بخشم.

وی افزود: موقعیت به گونه‌ای است که از عرصه دفاع و جان مردم به عرصه اقتصاد و مال مردم ورود کرده‌ام.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مکلف شدم که به صورت آتش به اختیار و خودجوش، احساس کنم که قالب گزینه‌های احتمالی دارای جناح‌بندی‌های خاص هستند و از مسائل جامعه غفلت ورزیده‌اند، بیان کرد: اگر جامعه ما به صورت تک قطبی اداره شود، مسیر حرکت دورانی و برای پیشرفت و ترقی خوب است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی و امیدآفرینی مشکلات عدیده اعم از اشتغال، معیشت و تولید مردم را که تحت تاثیر قرار داده است، سر و سامان بخشم.

وی اعلام کرد: با استفاده از پتانسیل مردان و زنان این سرزمین به صورت کارآمد و کارآزموده، دولت فراجناحی و مستقل تشکیل خواهم داد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فرآیندی ایجاد خواهم کرد تا افراد شایسته را نتوانند تغییر دهند، افزود: با توزیع عادلانه ثروت قدرت و امکانات در همه استان‌ها اقدام خواهم کرد. مدرسه حکمرانی ایجاد می‌کنم تا مسئولان و مدیران بتوانند مدیریت کنند. همچنین مدیریت سیستم محور ایجاد می کنم نه شخص محور.

شاهوردی خاطرنشان کرد: از هر استان یک نفر را به عنوان وزیر یا مسئول در کابینه‌ام قرار می‌دهم و سیستم کنترل و نظارت را به گونه‌ای طراحی می کنم که با فساد فراگیر، رانت خواری و تبعیضات ناروا مبارزه کند.

وی یادآورد شد: همانند سایر ارتشی‌ها که شعارشان ارتش فدای ملت بود، شعار من هم همین است؛ لذا شما فدایی دارید.