کد خبر 1608924
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
شاهوردی: دولت من فراجناحی و مستقل خواهد بود

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با استفاده از پتانسیل مردان و زنان این سرزمین به صورت کارآمد و کارآزموده، دولت فراجناحی و مستقل تشکیل خواهم داد.

به گزارش مشرق، ایرج شاهوردی روز یکشنبه ۱۳ خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی مشکلات جامعه را سروسامان بخشم.

وی افزود: موقعیت به گونه‌ای است که از عرصه دفاع و جان مردم به عرصه اقتصاد و مال مردم ورود کرده‌ام.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مکلف شدم که به صورت آتش به اختیار و خودجوش، احساس کنم که قالب گزینه‌های احتمالی دارای جناح‌بندی‌های خاص هستند و از مسائل جامعه غفلت ورزیده‌اند، بیان کرد: اگر جامعه ما به صورت تک قطبی اداره شود، مسیر حرکت دورانی و برای پیشرفت و ترقی خوب است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با ایجاد وحدت ملی و امیدآفرینی مشکلات عدیده اعم از اشتغال، معیشت و تولید مردم را که تحت تاثیر قرار داده است، سر و سامان بخشم.

وی اعلام کرد: با استفاده از پتانسیل مردان و زنان این سرزمین به صورت کارآمد و کارآزموده، دولت فراجناحی و مستقل تشکیل خواهم داد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فرآیندی ایجاد خواهم کرد تا افراد شایسته را نتوانند تغییر دهند، افزود: با توزیع عادلانه ثروت قدرت و امکانات در همه استان‌ها اقدام خواهم کرد. مدرسه حکمرانی ایجاد می‌کنم تا مسئولان و مدیران بتوانند مدیریت کنند. همچنین مدیریت سیستم محور ایجاد می کنم نه شخص محور.

شاهوردی خاطرنشان کرد: از هر استان یک نفر را به عنوان وزیر یا مسئول در کابینه‌ام قرار می‌دهم و سیستم کنترل و نظارت را به گونه‌ای طراحی می کنم که با فساد فراگیر، رانت خواری و تبعیضات ناروا مبارزه کند.

وی یادآورد شد: همانند سایر ارتشی‌ها که شعارشان ارتش فدای ملت بود، شعار من هم همین است؛ لذا شما فدایی دارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس