کد خبر 1609231
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

مهدی امیری اصفهانی درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است.

به گزارش مشرق، مهدی امیری اصفهانی، معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است و باید این موضوع را از حوزه تخصصی آن پرسیده تا بتوانم جواب دقیق بدهم.

امیری اصفهانی در بازدید از ستاد انتخابات گفت: به اندازه کافی از نیروهای متخصص و کارشناس برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده شده است. هنگام مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات کشور، با آن ها کمال حرمت و ادب برخورد شده و هیچ معطلی ندارند. همچنین دقت می شود که تبعیضی بین نامزدها از لحاظ مختلف رفتار با آن، روش ورود و خروج‌شان، تصویربرداری و گفت‌وگو با خبرنگاران نشود.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت نام در حال رصد هستم، گفت: براساس تصاویر زنده که از ستاد انتخابات پخش می شود، نکته خاص مبنی بر بی توجهی و یا خدای ناکرده جانبداری مشاهده نشده است؛ در صورت وجود مواردی، آن را به مسئولان مربوطه منعکس کرده تا مشکلی ایجاد نشود.

** وی درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است و باید این موضوع را از حوزه تخصصی آن پرسیده تا بتوانم جواب دقیق بدهم.

** امیری اصفهانی ادامه داد: البته علی القاعده اگر دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان و دستگاه‌هایی که وظیفه خاص کنترلی در بررسی فضای مجازی دارند، نکته خلاف قانون دیده و آن را به ما منعکس کنند، بدون ملاحظه و رودربایستی بررسی می‌کنیم.