زرآبادی: باید انسجام ملی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امیدوارم روزی مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، سید حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ابتدا یاد و خاطر سرکار خانم طالقانی و شجاعی را گرامی می‌دارم. خودشان بین ما نیستند و نتیجه تلاش‌هایشان را دیدیم امیدوارم روحشان در آرامش باشد. برنامه من تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرایانه و ترسان در مواجهه دیپلماتیک با قدرت خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی شجاع و متکی کار به نیروهای توانمند، جهان‌شناس و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن است.

وی افزود: اولویت دادن به سیاست تنش زدایی جمهوری اسلامی، صلح در جهان و توسعه مردم سالاری در منطقه جزو برنامه‌های من است.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همچنین حاکم کردن شایسته گزینی و شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی و نظامی بر شئونات و انتصابات از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود: برای بازسازی حوزه‌های تخریب شده اقتصاد کشور با هدف بهبود زندگی مردم برنامه دارم که از جمله رفع موانع بین المللی، توسعه اقتصادی و دستیابی به دانش و فناوری‌های نو است. همچنین اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت دادن به توسعه همه جانبه جزو برنامه‌ها است.

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه و مأموریت اصلی خود، مبارزه با فساد در همه اشکال، آزادی زندانیان سیاسی، جلب مشارکت، ایجاد تسلیحات برای ایرانیان خارج از کشور، پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها در جامعه و آرامش بخشیدن به افکار عمومی از جمله برنامه‌ها است.

زرآبادی گفت: اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها، اقوام، مذاهب، طبقات و گروه‌های اجتماعی از برنامه‌ها است. تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت، اراده به توسعه ایران عزیز و اولویت بخشیدن به منافع ملی معیارهای من برای انتخاب افراد در دولت خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    تو رو خدا خودت گفتی
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 0
    رئشه همه جاشو گرفته بعد میگه سیاست خارجی از سر ترس بوده
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 0
    او یک غربزده و یک غربگراست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس