کد خبر 1609213
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
احساس تکلیف کردم و در انتخابات شرکت کردم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات وزارت کشور گفت: به حزب خاصی وابسته نیستم.

به گزارش مشرق،حسن سبحانی در روز دوشنبه ۱۴ خرداد برای ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهور وارد وزارت کشور شد.

حسن سبحانی با بیان اینکه به انبوه مشکلات خطیر کشور واقفم و از آثار سوء کاهش سرمایه اجتماعی و پیامدهای آن در شرایط فعلی و دهه پیش رو آگاهم، اظهار داشت: التزام به إعمال ریاست قوه مجریه را صرفا از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی تنها راه مسالمت آمیز می دانم.

نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: طی یک برنامه منضبط و نفس گیر میان مدت نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعامل های موجود را مقدمتا کاهش و سپس کنترل می کنم، چنین دستاوردی نمی تواند موضوع تبلیغات باشد اما می تواند زمینه ساز انعطاف در سیاست و سیاست گذاری، رونق و توسعه اقتصادی و امید و شادابی اجتماعی باشد.

وی اظهار داشت: حاکمیت عدم تعادل‌های گستره و عمیق در بخش‌های مختلف امور کشور و عدم سازماندهی میان‌مدت آنها، شرایط نامساعد و به میانسالی رسیده اقتصاد، تغییر و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکردهای متفاوت فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در مقایسه با نسل‌های پیشین، محصول اجتناب‌ناپذیر رویکردی در مدیریت امور کشور است که به واسطه آن ایفای مسئولیت اجرای قانون اساسی توسط روسای جمهور، تحت تاثیر مسئولیت ریاست قوه مجریه آنان مقرر بوده است.

سبحانی گفت: غفلت از اجرای سیستمی قانون اساسی به امنیت ملی که از طریق تامین رضایت مردم در وجوه گوناگون زندگی که ترجمان دقیق امنیت اقتصادی است آسیب‌های جدی وارد کرده است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    آره همه فرا جناحی فرا حزبی فراملی فرا بشری فرا بنفش فرا زمان فرا مکان و‌‌‌..هستین
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    اول برو شناسنامه آت را عوض کن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس