کد خبر 1609214
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
الیاس نادران

الیاس نادران، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم .

به گزارش مشرق، الیاس نادران، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ سال در انتخابات‌های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها توصیه‌هایی به آنها داشتم اما متاسفانه در عمل آنچه که در سیاست‌های راهبردی و توصیه‌ها بود عمل نشد و اقتصاد کشور به آن نقطه مطلوب که باید می‌رسید نرسید.

وی افزود: احساس وظیفه کردم خودم آستین بالا بزنم و در راه خدمت به این مردم وارد صحنه شوم. بنا بر این دارم که مطابق با قانون اساسی ان‌شاءلله راهبردهای تامین نیازهای اساسی مردم که جزو اصول بر زمین مانده قانون اساسی است در اجرا با انحراف مواجه شده سرلوحه کارم قرار دهم.

نادران گفت: هیچکدام از احزاب سیاسی و شخصیت‌های سیاسی از بنده دعوت نکردند که بیایم و مدیون هیچکدام نیستم. مستقل از همه جریانات سیاسی وارد صحنه شدم و اتکایم بعد از خداوند به مردم است و بنا بر این دارم که رئیس جمهور مردم باشم و نه جریانات سیاسی که نظام مدیریتی کشور را بین خودشان دست به دست می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس