کد خبر 1611310
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵

به گزارش مشرق، محمد رستم‌پور، فعال رسانه، در توئیتی نوشت:

به دلیل پیشرفت در دستکاری افکار عمومی، هیچ گونه نظرسنجی اینترنتی در ایران، چه در بستر وب و چه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، حتی به اندازه‌ درصدی قابل اعتنا نیستند. صد البته داده‌کاوی علمی با نظرسنجی تلگرامی و توئیتری تفاوت دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.