به گزارش مشرق، محمد رستم‌پور، فعال رسانه، در توئیتی نوشت:

به دلیل پیشرفت در دستکاری افکار عمومی، هیچ گونه نظرسنجی اینترنتی در ایران، چه در بستر وب و چه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، حتی به اندازه‌ درصدی قابل اعتنا نیستند. صد البته داده‌کاوی علمی با نظرسنجی تلگرامی و توئیتری تفاوت دارد.

داده‌کاوی علمی با نظرسنجی تلگرامی و توئیتری تفاوت دارد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس