کد خبر 1613054
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مقاله‌ای نوشت که آمریکا و متحدانش انحرافات اخلاقی را تحت عنوان اسلام و مسیحیت ترویج می‌کنند.

به گزارش مشرق، دمیتری مدودف، رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مقاله‌ای نوشت که واشنگتن و متحدانش تلاش دارند اصول و بنیادهای ادیان جهان را در مسیر تأمین منافع خود و نشر «اعتقادات انحرافی» تغییر دهند.

او در مقاله‌ای در روزنامه روسیسکایا گازتا، با تیتر «بشریت باید از میراث نظام استعماری خلاص شود»، نوشت:‌«کشورهای غربی نه تنها تلاش دارند به منابع مالی سیطره یابند، بلکه سعی می‌کنند به نحوه تفکر ساکنان جهان نیز مسلط شوند».

مدودف نوشت: «متأسفانه آنها (کشورهای غربی) طی چندین قرن به مجموعه‌ای از معیارهای اخلاقی و قوانین رفتاری رسیده‌اند و ادیان جهانی نیز زیر بار تحریف افتاده‌اند و واشنگتن و پیروان آن تلاش زیادی می‌کنند تا عناصر اساسی مسیحیت و اسلام را به گونه‌ای تغییر دهند که در خدمت منافع خود باشد و سپس آن‌ها را تحت عنوان "آموزه‌های مدرن‌شده" با وسواس در سراسر جهان منتشر می‌کنند».

او از این مسأله با عنوان «استعمار جدید دینی» یاد کرد و نوشت که غرب تلاش دارد میلیون‌ها نفر را جذب اعتقادات انحرافی جدید خود کند.

منبع: تسنیم