سرپرست وزارت خارجه گفت: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

به‌گزارش مشرق، علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت‌های دستگاه سیاست خارجی در بخش‌های مختلف چه سیاسی اقتصادی اجتماعی، در راستای مطالبات کلی کشور مردم و جامعه است که صورت می‌گیرد.

وی‌ادامه داد: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

سرپرست وزارت خارجه اظهار کرد: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند و این در دولت آیت الله رئیسی تثبیت شد و آثار این را در عرصه‌های مختلف دیدیم.

وی‌اذعان کرد: دستاوردهای دولت شهید رئیسی و ۱۰۲۰ روز تلاش و مجاهدت ایشان است که بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاوردهای ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

باقری کنی در واکنش به اظهارات ظریف اظهار کرد: در مورد آمارهای اقتصادی باید از دوستان اقتصادی سوال پرسیده شود.همچنین در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست‌های خارجی هزینه کرد. این سرمایه غنیمت نیست که بخوهند غنیمت ربایی کنند و آن را به تاراج بگذارند و باید از مرزهای سیاست خارجی به عنوان گنجینه ملی صیانت کنیم.