باقری: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد

سرپرست وزارت خارجه گفت: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

به‌گزارش مشرق، علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت‌های دستگاه سیاست خارجی در بخش‌های مختلف چه سیاسی اقتصادی اجتماعی، در راستای مطالبات کلی کشور مردم و جامعه است که صورت می‌گیرد.

وی‌ادامه داد: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

سرپرست وزارت خارجه اظهار کرد: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند و این در دولت آیت الله رئیسی تثبیت شد و آثار این را در عرصه‌های مختلف دیدیم.

وی‌اذعان کرد: دستاوردهای دولت شهید رئیسی و ۱۰۲۰ روز تلاش و مجاهدت ایشان است که بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاوردهای ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

باقری کنی در واکنش به اظهارات ظریف اظهار کرد: در مورد آمارهای اقتصادی باید از دوستان اقتصادی سوال پرسیده شود.همچنین در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست‌های خارجی هزینه کرد. این سرمایه غنیمت نیست که بخوهند غنیمت ربایی کنند و آن را به تاراج بگذارند و باید از مرزهای سیاست خارجی به عنوان گنجینه ملی صیانت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس