کد خبر 1642602
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

زیباکلام: اپوزیسیون خارج از کشور انرژی خود را از تحولات و رویدادهای داخل می‌گیرد. اغتشاشات آن بره‌کشان اپوزیسیون خارج کشور است.

به گزارش مشرق، صادق زیباکلام بر این باور است که تفاوت زیادی میان اصلاح‌طلبان رادیکال و اپوزیسیون برانداز نمی‌بیند و با نام بردن از برخی چهره‌ها از جمله میرحسین موسوی، مصطفی تاجزاده،فائزه هاشمی و… آنها را افرادی می‌داند که از نظام عبور کرده‌اند.

این فعال اصلاح‌طلب در گفتگو با وب‌سایت انصاف نیوز می‌گوید: با عرض معذرت از اصلاح‌طلبان رادیکال من معتقدم که تفاوت زیادی میان آنها با اپوزیسیون برانداز وجود ندارد. هر دو می‌گویند و می‌خواهند که این نظام سیاسی سرنگون شود. اپوزیسیون برانداز می‌گوید که نظام سرنگون شود اما اصلاح‌طلبان رادیکال نمی‌گویند سرنگون شود، می‌گویند ما از آن عبور کردیم. آقای موسوی، مصطفی تاجزاده، خانم فائزه هاشمی و… مثل اپوزیسیون نمی‌گویند نظام سرنگون شود اما می‌گویند از نظام عبور کردند؛ یعنی از نگاه آنها نظام قابل اصلاح نیست.

زیباکلام افزوده است: رای دهندگان به پزشکیان هم مردم عادی بودند هم نخبگانی بودند که به جمع بندی اصلاح طلبان رادیکال نرسیدند و کورسوی نوری در انتهای تونل می‌بینند. اصلاح‌طلبان رادیکال می‌گویند که اگر زیباکلام بگوید نوری در انتهای تونل هست به این خاطر است که او را دوباره به زندان نبرند!

این فعال سیاسی می‌گویدکه اپوزیسیون خارج از کشور انرژی خود را از تحولات و رویدادهای داخل می‌گیرد. اغتشاشات آن بره‌کشان اپوزیسیون خارج کشور است. اما وقتی به هر دلیلی آرامش در داخل ایجاد می‌شود آنها هم حرفی برای گفتن ندارند.