کد خبر 1643369
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی رب الناس نوشت:

موشک دیروز یمنی ها که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را درنوردیده و به نزدیکی فرودگاه تل‌آویو خورده، غوغایی در جهان اسلام به پا کرده و دوست و دشمن را در مدح آنان به میدان آورده است. چقدر هنرمند که کاریکاتور و پوستر در تکریم این اقدام انجام دادند.

حتی آنها که پس از ماجراهای داخلی یمن، حوثی ها را داعش خواندند و آنان را میلیشیات ایران نامیدند هم امروز نمی‌توانند ذوق زدگی شان درباره اقدامات یمنی ها را بپوشانندخصوصا که آنان در اقدامات رسانه ای نیز خلاق هستند و همین روزها تصویر تزیین کشتی گلکسی با نور سبز بمناسبت مولد النبی ص نیز بشدت پخش‌ شده است.

چرا؟ چون فلسطین محور وحدت است. چون هر کس خودش را در مسیر فلسطین وقف کند و در آن راه جانفشانی نماید، ریبرند خواهد شد و البته اصالت عربی یمنی ها نیز در سرعت این تصحیح چهره موثر بوده است. البته نوع موشک و عبور آن از سپرهای موشکی متعدد این مسیر هم وجه تمایز این کار بوده است.

حال امت کیست که نداند یمن جنگ زده با آن وضعیت اقتصادی از این موشک های هایپرسونیک ندارد؟ اسراییلی ها هم که دایم می گویند اینها موشک های ایرانی است... فقط کینه توزان درگیر حقد و عقده هستند که این «حقیقت آشکار» را منکر می شوند و بس!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها