منابع خبری از زخمی شدن ۱۳ صهیونیست در نتیجه حملات موشکی روز یکشنبه حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که در نتیجه حملات موشکی امروز حزب الله لبنان، ۱۳ صهیونیست زخمی شدند که اوضاع یکی از آن ها وخیم است.

منابع خبری در این باره گزارش دادند که ساختمان ها و خودروهای صهیونیست ها نیز در این حملات آسیب و خسارت های زیادی دیده است.

حزب الله لبنان صبح روز یکشنبه اعلام کرد که با موشک های «فادی۱» و «فادی۲» تاسیسات نظامی شرکت جنگ افزار «رافائل» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله افزود که این عملیات در حمایت از نوار غزه و پاسخی اولیه به کشتار وحشیانه روز سه شنبه و چهارشنبه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف لبنان است.

رسانه های صهیونیستی نیز در این راستا گزارش دادند که حزب الله لبنان شنبه شب حملات موشکی بی سابقه ای را به شمال فلسطین اشغالی آغاز کرده است.

این رسانه ها افزودند که از صبح امروز تاکنون، حدود ۳۰ عملیات موشکی به شهرک «کریوت شمونا» انجام شد.

منابع خبری می گویند که برخی منازل صهیونیست ها در منطقه «کریات بیالیک» و مناطق نزدیک به آن نیز به طور کامل در آتش سوختند.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه گزارش دادند که حدود ۱۲۰ موشک از خاک لبنان شلیک شده و تیم های آتش نشانی مشغول اطفای حریق در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی هستند.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی، انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

منبع: ایرنا