کد خبر 1644972
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

اکانت‌های منافقین با انتشار پست‌هایی از رسانه های همسو با صهیونیست ها در جهت کنترل افکار عمومی، پمپاژ اخبار فعال شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- بامداد امروز مقاومت لبنان در پاسخ به تحرکات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام به انجام حملات راکتی گسترده به شمال سرزمین های اشغالی کرد.

همزمان با این حمله، آژیرهای هشدار در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی تا حیفا به صدا در آمد و منابع اسرائیلی از شلیک حجم گسترده‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان خبر دادند. آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهر صفد، حیفا، الناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل به صدا در آمد.

ضربات سخت حزب‌الله لبنان به صهیونیست‌ها باعث شوک شدید در شهرک‌ها شده است، تا جایی که برخی مفسران ضربه به پایگاه رامات دیوید را سرافکندگی برای ارتش رژیم صهیونیستی خوانده‌اند زیرا این مقر جایی بود که هفته گذشته گالانت وزیر جنگ اسرائیل آغاز مرحله جدید جنگ را اعلام کرده بود.

در حالی‌که فشار سنگین روانی و رسانه‌ای روی صهیونیست‌ها ایجاد شده است، برخی کانال‌ها و اکانت‌های نزدیک به منافقین با سانسور شدید به دنبال جهت‌دهی اخبار در رسانه‌های فارسی زبان هستند، تا جایی که یگان سایبری منافقین انتشار اخباری که در جهت تضعیف صهیونیست‌ها است را ممنوع اعلام کرده است.

در حال حاضر یکی از ماموریت‌های مهم منافقین «تغییر ذائقه مخاطب فارسی زبان» است، پیش از این یک افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت رژیم صهیونیستی در کشور آلبانی، با حضور مخفیانه در مقر گروهک منافقین در این کشور با کادر ستاد اجتماعی و ستاد اطلاعات منافقین در حضور عباس داوری، زهرا مریخی، مژگان پارسایی و مهدی ابریشمچی دیدار و گفتگو کرده است. خروجی این جلسه هماهنگی برای تغییر جو رسانه‌ای در داخل ایران بود.

اکانت‌های منافقین با انتشار پست‌هایی از رسانه های همسو با صهیونیست ها  در جهت کنترل افکار عمومی، پمپاژ اخبار فعال شده‌اند.