کد خبر 1647525
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

به گزارش مشرق، یوسف پزشکیان، فرزند پزشکیان در پاسخ به ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتر نوشت:

سیاست‌های کلی نظام و امور جنگ و صلح با ولی فقیه است و پزشکیان دلبسته رهبری است و هرگز از دستورات فرمانده کل قوا سرپیچی نمی‌کند. القای سرپیچی رییس‌جمهور ادامه علمیات اسرائیلی‌ها است. به عنوان یک شهروند از دستگاه‌های نظارتی انتظار دارم ریشه اظهارات وفاق ستیز را جستجو کنند.

پاسخ فرزند رئیس جمهور به امیرحسین ثابتی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 271
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 50
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    ایشون چکاره هستن که به نماینده اول تهران جواب میدن؟؟
    • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      41 61
      نماینده اول تهران بیست میلیونی رای هاش به پونصدهزارتام نمیرسه
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      33 53
      نماینده ای که حتی نمیدونه فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری هستند و فقط ایشان میتواند دستور جنگ را دهد باید هم اینجور جوابش را داد
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      26 38
      کدوم نماینده با 1 درصد رای؟ ایشان حق شهروندی دارند و بعنوان یک شهروند پاسخ داده اند
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      33 49
      ثابتی چکاره است که با 1 درصد رای ادعای 80 میلیون مردم دارد؟؟ مردم به باند ایشان منفی رای دادند
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      23 10
      صحبتهای بابای ایشون مخالف نظر رهبری است؟
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      14 23
      ایشون جواب بده چرا پزشکیان اینقدر خوش تیپه
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      27 47
      پزشکیان صدها بار سواد و تخصص بیشتری داره نسبت به ثابتی
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      22 40
      نماینده تهران چند تا رای داشت؟ خخخخخ
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      15 25
      ایشون فرزند رئیس جمهور هستن
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      25 37
      ثابتی چی میگه این وسط
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      23 33
      پایداری کجا تونسته به کشور خدمت کنه
    • DE ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      17 33
      چرا پزشکیان اینقدر خوب و مهربون و خوش تیپه؟
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      23 32
      نماینده ما که نیست با ۴ هزار تا رای شده نماینده وزن کیف سعید جلیلی چقدر بود؟
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      23 16
      ایشون نماینده اول 277885 نفری هست که از شهر تهران با تعداد واجدین شرایط در حوزه تهران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۱ نفربه ایشان رای دادند.
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      16 40
      پزشکیان آدم ساده دلی هست و کاربلد البته
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      18 38
      نماینده .....میکنه به رئیس جمهور مملکت توهین میکنه
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      18 34
      ثابتی چند تا رای داشتیتتیتیتیتیتی
    • SE ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      16 16
      امیرحسین ثابتی کاملا درست میگه. خخخخخخ
    • FR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      14 33
      نماینده ۶۰۰ هزار نفره دیگه...از جمعیت ۱۰ میلیونی نماینده ۶ درصده... ضمنا درسته که نفر اول تهران تو مجلسه ولی دلیل نمیشه از بقیه بیشتر بفهمه... حرف بی حسابی زده...یکی هم جوابشو داده...
    • حامد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      4 3
      اون فردی که به نماینده تهران می گه یک درصد رأی همین پزشکیان هم نماینده تبریز بود و با همون یک درصد که شما می گی
    • جیم IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      8 2
      آقای ثابتی در یک فرایند کاملا قانونی و دموکراتیک انتخاب شدند و نماینده مجلس هستند و تمام اختیارات و امتیازات نماینده را دارند اون جماعتی که به یک درصد استناد میکنند می رفتند رای میدادند تا نامزد مورد علاقه اونا انتخاب بشه حالا که نرفتند به قانون تمکین کنند و حرف بی اساس نزنند .
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      3 5
      اینکه آقای پزشکیان برتر است حرفی درش نیست
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      5 1
      نماینده رو بایکوت میکنید و می‌کوبید و دیگری را رها؟ اظهار نظر در کار دولت حداقل حق یک نماینده است.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      3 1
      چقدر حرف نامربوط در مورد رای ثابتی گفته شده ؟؟؟ بهر حال پزشکیان هم در همین مجلس فقط 100 هزار رای تبریز چند میلیونی را داشت اما بلافاصله 16 میلیون معادل 26 درصد رای برا ریاست جمهوری گرفت مهم اینست که او در سازوکار قانونی وارد مجلسی شده که هیچکس با هیچ تفکری نتوانسته بیشتر از او رای بستاند البته میشود گفت کلیت تفکر مجلس 24 میلیون معادل 41 درصد کشور رای دارد که قابل قبول است و تفکرات دیگر حداکثرهر کدام 5- تا 6 درصد احتمالا رای داشته باشند
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      3 1
      با درستی حرف ثابتی یا پسر پزشکیان کاری ندارم ولی بهرحال ثابتی با عرق جبین خودش 300 هزار رای در تهران جمع کرده در حالی که تفکرات موازی او هم بودند تا برخلاف دورهای قبل که رای منتخبین بالای یک میلیون بود رای ها بشکند ولی ایا الان پسر پزشکیان کاندید شود یا هر شخص دیگری از فوتبالیست تا سیاسی هنر پیشه تاجر و .......با هر طرز تفکری ایا بیشتر از 300 هزار رای در تهران میاورد ؟؟؟
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      درسته
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 0
      جواب به 16:11 علی ع هم که باشی شاید مجبورت کنند مالک را برگردانی
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      فکر نکنک اینجو.ری باشه
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 1
      بی خیال رای ثابتی پایینه رای رییس جمهور از ۵۰ میلیون فقط ۱۶ میلیون بهش رای دادن پس زیر سوال بردن رای ثابتی خیلی مسخرست
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      2 1
      اصلا قشنگ نیست پسر رییس جمهور بیاد یه نفرو تهدید کنه ثابتی اسم کسی رو نگفت درست نبود پسر رییس جمهور به خودش بگیره
    • تهرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      واقعا؟
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 0
      نماينده اول تهران رو خوب اومدي :)
    • CA ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 1
      ایشان یک شهروند مطالبه گر هستند. همه حق دارند از نماینده مطالبه گری کنند. مشکلی دارید؟
    • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      علی ع هم مقتدر بود و نیروهاش دست بیعت داده بودن ،حرف حرف ولی فقیه شون باشه،فقط گریه های سر به چاه شون رمز گشایی میکنه از مظلومیت مقتدرانه شون
    • شاهین IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      4 1
      جناب 16:29، تخصص پزشکیان در زمینه پزشکی است و تخصص ثابتی دکترای علوم سیاسی است، یعنی در دو زمینه متفاوت تحصیل کرده اند، از کجا نتیجه گرفتی که تخصص پزشکیان صدها برابر ثابتیه؟!!!! اگر هم کسی بگوید تخصص ثابتی صدها برابر بیشتره هم اشتباه کرده است.
    • ایثارگر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 6
      امیرحسین ثابتی یه بچه نه نه چکاره هست به امورات داخلی دولت با قصد هدف توهین دخالت کند. امیر حسین در انتخابات مجلس که 98 درصد مردم تهران شرکت نکرده بود امثال رسایی و ثابتی رای آوردند حالا منتظر بمانید که در انتخابات آینده مجلس ایشان از آخر اول خواهند شد. برخی چشم شان را می بندند دهانشان را باز می کنند.
    • سعید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      5 1
      خطاب به 16:17، طبق اصل 85 قانون اساسی، نماینده مجلس حق دارد در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند. در ضمن ثابتی با رای مردم تهران به مجلس راه پیدا کرده است و هر تعداد رای هم که آورده باشد، باز هم طبق قانون اساسی حق دارد در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند.
    • مسعود IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      5 1
      علی آقا، اگر ثابتی اصلاح طلب بود باز هم همین استدلال مضحک را مطرح می کردی؟!!!! نمایندگان اصلاح طلب مجلس چقدر رای آوردند؟!!!!! در ضمن ، جمعیت استان تهران هم بیست میلیون نیست چه برسه به شهر تهران، نکته مهم تر هم اینکه باید تعداد جمعیت واجدین شرایط رای دادن را بگی نه کل جمعیت را پرفسور.
    • سروش IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 2
      خطاب به 16:11، ثابتی دکترای علوم سیاسی داره و مدرس دانشگاه است و بهتر از تو می دونه که رهبر انقلاب فرمانده کل قوا هستند، منظور ایشون بی توجهی برخی مسئولان به دستورات رهبر انقلاب است. پستی که علی مطهری گذاشته و سخنان پزشکیان در مورد وعده دروغ آمریکایی ها اثبات کننده درستی حرف ثابتیه، چون بارها رهبر انقلاب تاکید کرده اند که به حرفهای دشمنان اعتماد نکنید.
    • کیوان IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 1
      جناب 16:17، خود پزشکیان هم با 95 هزار رای نماینده دوم تبریز در مجلس دوازدهم شده بود، در ضمن طبق قانون اساسی(اصل85)، هر نماینده به جز نماینده حوزه انتخابیه، نماینده کل مردم هم محسوب میشه و می تواند در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند.
    • کیوان IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      2 1
      جناب 16:30، پزشکیان هم با نود و پنج هزار رای نفر دوم تبریز در مجلس دوازدهم شده بودخخخخخخخ ، در ضمن، نماینده مجلس صرف نظر از اینکه چه تعداد رای آورده ، طبق قانون اساسی می تواند هم از رییس جمهور سوال بپرسد و یا درخواست استیضاح رییس جمهور را بدهد. ولی فرزند رییس جمهور کاره ای در مملکت نیست که نماینده مجلس را به خاطر سوال از پدرش زیر سوال ببرد.
    • مسعود IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      2 0
      جناب 16:14، ایشون به عنوان یک شهروند پاسخ نداده اند، بلکه به عنوان فرزند رییس جمهور پاسخ داده اند و هواداران بی منطق و مستبد دولت هم برای فرزند رییس جمهور چنین حقی قائلند، ولی برای نماینده مجلس هیچ حقی برای نقد دولت قائل نیستند.
    • حمید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      2 0
      جناب 16:32، ما تا حالا فکر می کردیم ایشون برادر رییس جمهور هستند، خوب شد گفتی و بقیه را از بی اطلاعی نجات دادی!!!!! بنده خدا ، منظور اینه که فرزند رییس جمهور کاره ای در مملکت نیست که صحبت های یک نماینده که طبق قانون می تواند در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کند را زیر سوال ببرد.فرزند رییس جمهور صرفا به عنوان یک شهروند عادی می تواند صحبت های یک نماینده را نقد کند، نه بیشتر.
    • حسین IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      2 0
      جناب 18:17، کجای حرف ثابتی بی حسابه؟!!!!
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    28 61
    ثابتی ول کن نیست
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      17 31
      آقای ثابتی دیده شدن به هر روشی کار خوبی نیست. اگر مایل به دیده شدن هر روزه هستی به صداو سیما برگرد
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      34 16
      ثابتی حرف حق زده
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      15 29
      ثابتی بیاد بگه تو تهران چند تا رای داشت
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      2 0
      تو خودت بیا بگو تو تهرون چند تا رای داری بعد اظهار نظر کن احتمالا خودت به خودت رای بدی حتی اطرافیانت هم بهت رای ندن
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      2 0
      رییس جمهور هم از ۵۰ میلیون فقط ۱۶ میلیون رای داشت
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      حرف حق تلخه
    • سهراب IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 1
      جناب 16:21، سایر نماینده ها چقدر رای داشتند؟!!!! خود پزشکیان در مجلس دوازدهم چقدر رای داشت؟!!! با منطق مضحک تو هیچ کدام از نمایندگان مجلس دوازدهم حق هیچ اظهارنظری در مورد دولت را ندارند!!!!!!. خود دولت پزشکیان هم فقط با 33 درصد آراء تشکیل شده است.
    • رحیم IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      جناب 16:15، اینو بفهم که نماینده وقتی طبق قانون اساسی اظهارنظر می کند یا دولت را نقد می کند، این زبطی به دیده شدن نداره. حالا می خواد ثابتی باشه یا هر نماینده دیگری.نمی توان هیچ نماینده ای را صرفاً به خاطر نقد دولت، متهم به این کرد که می خواهد دیده شود. البته می توان نوع اظهارنظر یک نماینده را مورد نقد قرار داد.
    • سمیر IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      اینکه ثابتی ول کن نیست، چیز خوبیه. نماینده باید پیگیر باشه، نه اینکه منفعل باشه و هیچ کنش و واکنشی نداشته باشه.چون ثابتی داره به وظایف نمایندگی خودش عمل می کنه، طرفداران بی منطق دولت، بهش توهین می کنند. از نظر طرفداران دولت، نماینده خوب نماینده ای است که یا ساکت باشه و یا از دولت تمجید کنه.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    48 97
    آقای ثابتی شما فکر می کنید دغدغه اصلی 80 م ایرانی چی؟!
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      19 26
      ایشان دارند اخلال در کار دولت را با نظر دولت سایه انجام می دن
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      16 22
      یکی از دغدغه های مردم ایجاد خسارت و هزینه با حرفهای نسنجیده است ثابتی چند تا رای اورد؟
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      14 22
      چند تا رای داشت تو انتخابات خخخخخ ثابتی رو میگم
    • CA ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      18 13
      حق نداری از 80 مبلیون نفر مایه بزاری. به عنوان یک ایرانی توی یک سال گذشته اصلی ترین دغدغه من سرنوشت فلسطین و مقاومت در منطقه هست.
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      5 6
      ۸۰ میلیون چه دغدغه این مسله رو داشته باشن چه نداشته باشن همه در این تاوان سهیمند. شما اگه خیلی مشکل داری فک کن جزء هفت هشت میلیون باقیمانده ای ... ۸۷==۸۰+۷!
    • توفیق اجباری DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      13 4
      جواب: انتقام
    • SE ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 3
      ازهمه نظر
    • سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      جناب 12:42، نماینده مجلس طبق قانون در مورد همه مسائل کشور حق اظهارنظر داره، در ضمن ، گرفتن انتقام از صهیونیستها شاید جزو دغدغه امثال شما نباشه، ولی تعداد قابل توجهی از مردم با غیرت این دغدغه را دارند و این مساله را بارها اعلام کردند. در ضمن ، صحبت کردن از یک دغدغه، به معنی نادیده گرفتن سایر دغدغه ها نیست.
    • روزبه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      2 0
      جناب 16:17، از نظر شما، نقد یک نماینده مجلس به عملکرد دولت ، اخلال در کار دولته؟!!!! از نظر شما، کار دولت ، فریب خوردن از آمریکاست که نماینده نباید در کارشان اخلال کند؟!!!! در ضمن ، دولت سایه در کشورهای دیگر هم هست و در ایران هم یک گفتمان است، نه یک تشکیلات . دولت سایه مشکلات را شناسایی و راه حل هایی هم برای آنها پیدا می کند، حال دولت می تواند از این راه حل ها بهره ببرد یا نبرد.فقط یک ذهن مریض و مستبد دولت سایه را اخلال در کار دولت می داند و یک نماینده مجلس را به خاطر نقد دولت، سرزنش می کند.
    • جهانگیر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      16:48، چند تا رای داشت تو انتخابات؟ نماینده های اصلاح طلب مجلس را می گم خخخخ . خود جناب پزشکیان هم وقتی نماینده شد رای خیلی کمی داشت و به عنوان رییس جمهور هم فقط سی و سه درصد آراء را داشت. البته طبق منطق مسخره خودت جوابتو دادم، و گر نه ، نماینده هر تعداد هم که رای آورده باشه، باز هم حق داره در مورد همه مسائل کشور اظهار نظر کنه و دولت را هم نقد کنه.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    اقای پزشکیان بهتره دقیقا جایگاهشون در سیاسترا مشخص کنند که فکر میکنند همه در مقابل دولت پدر فخیمه ایشون باید لال بشند ما هم از ق ه قصاییه خ استار برخورد با اقازادگی هستیم برو بیرون از دولت ...
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      12 26
      ثابتی چند تا رای در تهران داشت؟!
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      23 13
      پزشکیان میگه من از سیاست سر در نمیارم
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      سکوت کنن؟
    • رضوان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      کسانی که برای رای ثابتی چرتکه میندازن اول بگن خودشون رای دادن یا نه و دیگه این که اونهایی که رای ندادن هیچ حقی برای اظهار نظر در این مورد رو ندارن و خودشون این حق رو از خودشون صلب کردن و از این جهت ایشون در هر حال رای اول تهران هستن.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      پزشکیان چند درصد رای مردم تبریز رو آورده.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    90 24
    پسر جان در کار بزرگترها دخالت نکن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      51 11
      معنی وفاق رو داریم می فهمیم چیه؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      11 22
      خانواده پزشکیان سلیم النفس هستن
    • از تبريز IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      11 23
      پزشکیان خیلی خوبه
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 1
      پزشکیان و خانواده ش همه نخبه اند
    • کیوان IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      با همه وجود، معنی سلیم النفس را متوجه شدیم. واقعاً در هیچ دوره ای اینقدر معانی به ابتذال کشیده نشده بود.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    96 16
    جالبه که ثابتی به شخص خاصی اشاره نکرده ولی پسر پزشکیان به باباش گرفته. تازه می تونست به علی مطهری بپره نه به ثابتی. یا اینکه چاقوی دسته خودش رو نمی بره. با واژه وفاق هم بهش پریده.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      25 2
      میگن فحش را بذار زمین و برو صاحبش میاد بر میداره
    • کریم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      7 6
      واقعا چرا ثابتی
    • کاظم IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      آقا کریم، باید بگی واقعاً چرا پسر پزشکیان. چون ثابتی نماینده مجلسه و طبق قانون اساسی حق دارد که در مورد همه مسائل کشور اظهارنظر کنه.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    85 11
    تا هرکسی حرف می زنن انگ وفاق ستیز می زنن بعضیا مولا علی علیه السلام: زیادی وفاق از نفاق است.
  • راستگو DE ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    68 11
    آقا یوسف، شما سر میز مذاکرات رسمی بغداد با هیئت عراقی دقیقاً چه سمت دولتی داشتید؟
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      6 26
      به پزشکیان درود
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      6 17
      ثابتی هوادار کدام کاندید بود؟ جلیلی؟!
    • حمید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      جناب 16:31، هواداری یک نماینده مجلس از کاندیداهای ریاست جمهوری مطابق قانونه و ثابتی کاری بر خلاف قانون انجام نداده است، ولی حضور فرزند رییس جمهور در جلسات دولتی خلاف قانونه. واقعاً متوجه این بدیهیات نمیشی یا خودتو زدی به اون راه؟!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    55 6
    به به پسر بابا
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    62 11
    اگر واقعاً راست می گی به بابات بگو الان که فتوای صریح رهبری در دفاع از لبنان داده شده و به قول خودش دروغ بودن وعده آمریکایی ها هم رو شده، خبر انتقام قطعی از اسراییل را اعلام کنه!
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      8 21
      از کی تا حالا رییس جمهور میتونه دستور جنگ بدهد ؟؟؟
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 0
      از اون وقتی که رییس جمهور رییس شورای عالی امنیت ملی هم شده یعنی از اول انقلاب
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      رئیس جمهور از زمانی که رئیس شورای عالی امنیت ملی باشد نقش تعیین کننده در نظرات نظام و حتی مسئله جنگ دارد
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      4 1
      از وقتی رییس شورای امنیت ملی کشور شده ..مطالعه بفرمایید می فهمید ..همه بدبختی ما از ندانستن است
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    47 8
    اقازتده های تازه به دوران رسیده عادت دارند به جای پاسخگویی شعار پدر محترمشون در مورد فاجعه ای که اتفاق افتاده حمله کنند پاسخگو باشید اقا فرار کردن جوابگو نیست ...وفاقم اسم رمز خفه کردن هر سوالی نیست ...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    55 13
    یوسف جان حق با ثابتی جوان و ولایتمدار هست
  • میلاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    42 6
    ایشون چه کاره هستند؟
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      6 13
      فرزند صالح گلی است از گل های بهشت
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      یوسف پزشکیان رو من اولین باره میبینم.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    49 5
    دیگه سوال هم نمیشه پرسید خیلی عجیبه زمان انتخابات به جلیلی میگفتن تمامیت خواه الان در عمل به عده ای نمیشه گفت چرک تو گوش تون هست
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    41 7
    یوسف جان نیازی به اظهار فضل شما نیست چون ما خودمان متوجه موضوع هستیم و کارها و رفتارهای پدر شما و همچنین سایر افراد را میفهمیم
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    16 58
    بابا این ثابتی فقط دارد خودش را تبلیغ می کند و کسی او را جدی نمی گیرد . یک شبه ره صد ساله را می خواهد طی کند ، قدم های بزرگ برمی دارد تا لنگ اش جر بخورد .
  • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    54 7
    شما؟؟؟بابات سخنگو نداره؟؟
  • CA ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    45 5
    کدوم وفاق خودتون رو گیر آوردید. این وفاق هم شده ابزار دیکتاتوری حضرات.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 23
    افتادن به جون هم
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    51 5
    این پسره هم انگار شاخ مجازیه؛ فقط خیمه زده رو گوشی ببینه کی چی گفته جوابش و بده،برو به زندگیت برس بابات خودش زبون داره
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    50 4
    اثبات برادری با آمریکا و کنار گذاشتن سلاح در برابر اسرائیل را فقط و فقط یک ساده لوحی تمام معنا می دانیم که با حوادث دردناک اخیر، میزان درک شرایط سیاسی و اجتماعی ناقل(گوینده) را به وضوح نشان می دهد!
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 3
      این نه ساده لوحی نیست
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      7 4
      برعکس شما من اصلا احساس نمی کنم بت یک ادم ساده لوح طرفم
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    41 4
    نماینده مجلس از حق طبیعی نمایندگیش اسنفاده گرده از پدر محترمتون که نماینده مجلس بوده و انتقادم میکرده بپرسید راهنماییتون میکنه به نطر شما تازه کارید ... البته پاسخگویی و س ال هم بخشی از حقوق نماین ه مجلس ک شعار پدر گرامیتون بوده که اگر به شعادشون و قانون اساسی پایبند نیستند پس ....
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    35 3
    وفاق = تله جنگ
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    59 14
    الان سمت پسر پزشکیان در دولت بجز پسر رییس جمهور بودن چیه که نظرش برای ما باید مهم باشه؟
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      10 27
      اصلا خودت کی هستی؟
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      25 5
      ظاهرا کاره ایه که به نیروهای نظارتی دستور داده که خفش کنند!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      5 5
      ایشون همونطور که پدرشون کلی تبلیغ کردند حاضر نبودند سوار ماشین دولتی برای کارهای شخصی بشن وگرنه مثل خواهر و شوهر خواهرشون الان جزو همراهان و هیات همراه رییس جمهور در سفرهای خارجی بودند!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    48 6
    نماینده مجلس اجازه داره بابای تو و وزرا را مورد سوال قراربدهددر قانون اقازاده و نهاد های نطترتی عمله شما نیستند برای اینکه خودتونو بالاتر از قانون تصور کنید .. منهای اینکه امثال امیر حسین ثابتی برعکس شما مخلصند و چیزی ندارند دنبال بابا شونم نیستند .... خوب نیست ادم به باباش اویزون باشه ...
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    40 5
    ما هم از دستگاه های نظارتی انتظار داریم به آقازاده ها اجازه ندن که بیش از حد حرف بزنن
  • حسین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    21 3
    خب مطهری بگه کی بوده
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    5 8
    فقط چرندیات
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    32 2
    پس اینم بگبد که گند کارهای پدر گرامتون در نیویورک رو کجای دلمون بگذاریم
  • DE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 26
    سیاست‌های کلی نظام و امور جنگ و صلح با ولی فقیه است و پزشکیان دلبسته رهبری است و هرگز از دستورات فرمانده کل قوا سرپیچی نمی‌کند...
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    38 3
    اگر پزشکیان دلبسته رهبری است و هرگز از دستورات فرمانده کل قوا سرپیچی نمی‌کند پس چرا رهبری فرمودند افراد زاویه دار با انقلاب رو بکار نگیرند ، ایشان بکار گرفتند ؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    24 2
    به اسم وفاق و دلبستگی و حرف شنوی از رهبری محور رو به اینجا رسوندید.منافق که میگن دقیقا یعنی همین
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    29 3
    من هم به عنوان یک شهروند از پسر پزشکیان میخواهم که ثابت کند که پدر بزرگوارشان سرپیچی نکردند وقتی دلایل بر سرپیچی قابل ملاحظه هستند
  • حمید IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    24 1
    مسعود پزشکیان: ادعاهای سران امریکا و کشورهای اروپایی نیز که در ازای عدم پاسخ ایران به ترور شهید هنیه، وعده آتش‌بس می‌دادند، تماماً دروغ بود و فرصت دادن به چنین جنایتکارانی صرفاً آنان را در ارتکاب به جنایات بیشتر جری‌تر خواهد کرد.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    29 2
    اولا آقای یوسف پزشکیان اگر اینطوری که شما می فرمایین بود باید رئیس شورای عالی امنیت ملی شخص رهبری می بود نه پدر شما
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    26 2
    آقازاده شما بهتره بری فوتبال تراختور تماشا کنی چون خیلی زود هست به این کارهای اصلاح طلبی بپردازی
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    32 2
    چیزی که من خوندم اسمی از پزشکیان نبرده ثابتی ولی این که پسرش میگه تو داری به بابام تهمت می زنی نشون می ده حرف طرف درست بوده که به خودشون گرفتن!!!!
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    28 3
    درود بر امیر حسین ثابتی
  • یک دوست IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    20 3
    شما خود نفاق هستید...!!!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    23 3
    اینجاست که میگن ضمیر مرجعش رو پیدا می کنه
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    18 3
    همه چیز در عمل مشخصه
  • حمید رضا برزنونی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    22 3
    باید به پزشکیان کوچک گفت : جدی میفرمائید!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    16 3
    چه باید کرد آمریکا یه روز برادر یه روز دشمن
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    13 26
    خنده داره که این آقا نگران 80 میلیون شده. شما فقط نماینده 488 هزار نفری و بس.
    • CA ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      27 5
      رئیس جمهورت هم نماینده 16 میلیونه و بس
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      1 14
      پاسخ با 15:25- بنظر می رسه 16 میلیون از 488 هزار بیشتر باشه. البته بازم نظر شما مهمه.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      اون از رای یک شهر هست و اون یکی کل کشور!!
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      کم کمه دیگه حالا ۱۶ میلیون یا چهارصد هزار نفر
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    25 3
    البته که انتقاد و مطالبه گری ایراد نداره و به صداقت رئیس جمهور با خوش بینی باید نگریست. ولی حرف اقای ثابتی انگار حرفی بود در هوا که مخاطبش رو پیدا کرد! با اینکه مخاطبی رو مشخص نکرده بود، پسر آقای پزشکیان که نمیدانم چه سمتی در دولت دارند، به پدرشون منصوب کردند.
  • اقبال مهدوی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    26 2
    یوسف خان اظهارات نماینده مجلس در امور مختلف آزاد است
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    15 4
    البته پاسخ ایشون خطاب به آقای مطهری هم بود ولی بخاطر عداوتی که شما با ثابتی دارین فقط اسم ایشون رو آوردین! البته این نکته رو توجه کنین فرزند ریس جمهور جایگاه حقوقی نیست و ایشون هم همونطوری که خودشون گفتن یک شهروند عادی هستن نه منسوب به پدرشون!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    25 2
    نیروی نطارتی اگر نیروی نطارتی بود اول باید ترو به جرم تهدید حق قانونی نماینده مجاس بیرون می انداخت
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    21 1
    یعنی این وفاق ما رو کشته
  • ع ص IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    23 5
    آقای ثابتی که اسم کسی رو نگفته و سوال کرده حالا چرا ایشون به خودش گرفته !
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      1 0
      واقعاً
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    28 2
    تا گند یک کاری در میاد میگن مملکت ولی فقیه داره همه چیز دست اونه ما نبودیم! خجالتم خوب چیزیه
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      2 16
      واقعا ثابتی چند تا رای تو تهران داشت خخخخخخخخ
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    19 2
    وفاق وقتی با دشمن است بله، همه ما وفاق ستیز هستیم.
  • mehdi IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    22 3
    اولا چرا به خودش گرفت؟ مگه ثابتی اسمی از پزشکیان اورد؟ دوماً : چرا وفاق شما یک طرفه است؟ فقط شما گند بزنین و به اسم وفاق حکومت ساکت باشه
  • مهدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    24 1
    حرف حقی است که هم جناب مطهری هم جناب ثابتی اذعان داشتن، تعلل در پاسخ به جنایت ترور هنیه در تهران سگ هار صهیون را وحشی تر کرد
  • حسن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    22 2
    سلام: یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه : فحش رو بندازی رو زمین صاحبش ورش میداره . جناب امیر حسین ثابتی در توئیت خودش اسمی از رئیس جمهور پزشکیان نیاورده آن وقت چرا پسر پزشکیان داره جواب امیر حسین ثابتی رو میده ؟
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    16 2
    آری معلوم است همه سران وافرادیکه درفتنه88 حضور فعال داشتند را پست مسئولیت داده
  • م IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 21
    آفرین بر جناب پزشکیان
  • جوجه بازار IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    22 1
    جوجه یوسف هم به جیک جیک افتاده!!!.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 1
    چه ربطی داشت؟
  • DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    19 2
    بهتره فرزندان سران کشور از هر گونه دخالت حمایت و غیره فاصله بگیرن تا حاشیه سازی نشه. زیراکشور قوه قضائیه و رسانه های متعدد داره.
  • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 23
    ماشالله، آقا یوسف، چه خوب پاسخ دادی !
  • كرمانى IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 21
    افرين ،، همه ما باور داريم جناب پزشكيان مطيع و مريد هستند . و من الله توفيق
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 10
    پزشکیان بهترین رئیس جمهور ایران خواهد بود
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 10
    پسر پزشکیان هم عین خودش ادم خوبیه
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    7 2
    فرآیند آموزش دیدن جناب آقای پزشکیان به شدت پر هزینه است.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 6
    گشت ارشاد بفرستین برای ثابتی
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 7
    هر انچه پزشکیان معتقده درسته. او فرد باهوشی است. و البته خوش تیپ.
  • محمد نصرالهی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    6 2
    ایشون که نگفته رییس جمهور مانع بوده میگه هرکه هست اعلام کنید شما قدرت یک رییس جمهور را نمیدانید اگ ولی فقیه دستور مقابله صادر کنه و رییس جمهور مخالف باشه به نظر شما کاری پیش میره.فرق میکنه کی رییس جمهور باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا در نظام یکپارچگی مهم نیست یکی چپ بره یکی راست
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    6 1
    حرف را بندازی وسط صاحبش ورمی داره
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    7 1
    درسته که فرمانده کل قوا رهبری هستند ولی حساب اینکار رو هم می‌کنند که اگر حمله کنند فردا همین شماها میگید داشتیم با غرب توافق میکردیم آنها نگذاشتند. پس از رهبری هزینه نکن. تجربه دیگه مثل برجام رو باید کسب کنید.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 10
    واقعا بهتر از پزشکیان نداری. خیلی ماهه
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    7 1
    اسم پزشکیان نیورد که از قدیم گفتن حرفو بنداز صاحبش خودش برش میداره
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 9
    ما به پزشکیان اعتماد داریم خوش تیپ هم هست
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 7
    پاشو برو لبنان ثابتی
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 9
    ثابتی دیتای غلط داری میدی. پزشکیان رو حمایت کن. اینها نتیجه شکست شما در انتخابات است
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 11
    کسی حق نداره از پزشکیان انتقاد کنه همینه ک هست
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 9
    زنده باد مسعود پزشکیان
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 9
    الان ثابتی میخاد بگه شبیه 80میلیون ایرانیه؟
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      0 0
      موافق نیستم با این توئیت
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 12
    من ب پزشکیان رای دادم چون ادم سالمی است. به ثابتی رای ندادم
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      3 0
      و در قبال هر رأی (اگر به اشتباه رأی داده باشید) در محضر خدا باید جوابگو باشید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    12 2
    حرف رو که می‌اندازی زمین صاحبش برش میداره!! مگه ثابتی گفت بابای تو نذاشته؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 3
    هی شیطنت کنید حالا
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 8
    و ما همچنان منتظریم ببینیم عملکرد ثابتی چ خواهد بود
  • ش. AE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 10
    چرا ثابتی دنبال جنگ است
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 13
    همه کشور یک دست شدن و فهمیدن ضعف ها و کاستی ها کجا بوده و سعی در جبران دارن الا همین فرقه در اقلیت پایداری... شر اینها کمتر از شر ص....نیست
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 7
    فرزند صالحی است ایشون
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 10
    دو تا از فواید پایداری ب کشور رو فهرست کنید لطفا
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    7 1
    آفرین خیلی تاثیر گذار بود اقای ثابتی
  • عباس IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    17 2
    پوست اندازی مشرق از اصول گرایی به اصلاح طلب کالیبره شده
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 10
    با ثابتی پس کی برخورد میکنید
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 11
    آقای ثابتی طوری حرف می زند که انگار رئیس جمهور نگذاشته انتقام هنیه را بگیرند ببخشید مگر سپاه نیروی رئیس جمهوره؟الان بفرمایید انتقام نصرالله را بگیرید
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 11
    نباید فریب فرقه پایداری رو خورد
  • SL ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 13
    کار خوبی کردی ک پاسخ ثابتی رو دادی. ثابتی چند تا رای داشت؟
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      3 0
      حق نمایندگی قانونیست؛ به تعداد رای نیست ک
  • رستم ایرانی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    8 3
    رستم وار باید ب اسرائیل پاسخ داد
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    11 1
    ثابتی اسم کسی رو مستقیما نبرده طرف به خودش شک داره ؟
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    6 2
    پزشکیان چون رونالدو به راست خیره می شود به چپ شوت می زند...
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    10 2
    چرا به خودت گرفتی جوون مگه منظورش بابات بوده؟ تو هم به کار و زندگیت برس خوبیت نداره پدر همیشه رئیس جمهور نیستا
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 11
    ثابتی چطور نماینده ای هست که هنوز نمیدونه امورات نظامی با دستور فرمانده مظم کل قوا هست و رئیس جمهور فقط مجری امور قوه مجریه هست
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    11 3
    مشرق تو و پسر رییس جمهورت کنار همید
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 4
    این خط انشقاق خط خوبی نیست
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 9
    ثابتی بسیار انسان دلپاکی است. رای هاش فقط کمه
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 14
    ثابتی و دوستانش فدای پزشکیان خخخخ
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 15
    تمام نمایندگان مجلس فدای رئیس جمهور کشورم
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 17
    یک عدد موی پزشک جمهورم را با کل نمایندگان مجلس عوض نمیکنم
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      3 0
      بد شد چون مجلس میتونه رییس جمهورو استیضاح کنه ....
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 7
    ثابتی واقعا جلیلی رو دوس داری؟
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 17
    ثابتی چی کاره مملکت هست که نظر میده؟
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    مشخصه که کی مطیع رهبره و کی دستورات رهبری رو نادیده میگیره.
  • فارس IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 2
    اقای ثابتی شما از جایی دیگه ناراحتی
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    پزشکیان بهترین رئیس جمهور ایران است
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    از پزشکیان بهتر نداریم دمش گرم
  • حامد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 0
    با برچسب وفاق ستیزی و با شعار وفاق مردم و منتقدان رو ساکت نکنید
  • US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    حرف حق زده . ثابتی و امثال ثابتی فقط دنبال تخریب هستند
  • US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    بخدا
  • بوشیدو FR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 0
    مشرق نیوز چند فروختی خودت رو ؟
  • علی ولی خداست IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    باید مراقبت بیشتری کرد برای امثال ثابتی
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 0
    خدا .....کنه جماعت لیبرال رو
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    پسر رئیس جمهور !
  • ایران IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 0
    ایشان نماینده مجلس است و باید سوال کند. درود بر ثابتی ،ثابت قدم
  • سلی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    ژن خوب...
  • کارمند IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    مشرق تو دیگه چرا
  • حسین IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    چوب رو که ورداری .... فرار می‌کنه.اون که اسم نبرده چرا به خودت گرفتی
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    ;کسی به این آقا بگه بشین سر جاد بزار کارشناسا تصمیم بگیرند
  • یاس IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    پزشکیان درست میگه
  • محمود اعرابی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 0
    تیتر بزنین وقتی مشرق نیوز زرد شد
  • حسن IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    خود پزشکیان گفت خبری نیست
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    امیر حسین کاملا درست میگه کلر کردن خطوط هوایی و هماهنگی با کشورهای منطقه که کار نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری نیست باید دولت همت کنه و کاملا در این زمینه سستی کرده از کجا معلوم نیروهای مسلح اقدام کنند و باز ماجرای هواپیما پیش نیاد... معلومه دولت داره شدیدا کم کاری می کنه....
  • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 0
    در اواخر جنگ هشت ساله که بنیانگذار انقلاب فرمودند جام زهر را می نویسم و صلح را قبول کردند آن زمان هاشمی و روحانی که مسولیت ریاست جمهوری را بر عهده داشتند دایم به رهبری گفتند فشنگی نداریم و کشور در حال ورشکستگی است و ... که امام رحمه الله صلح را قبول کردند در حالی که در فاز برتری بر دشمن بودیم.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 0
    سمتهایی جدیدی که در این دولت اختراع شده است عبارتند از:پسر رییس جمهور و داماد رییس جمهور البته سمتهای جدید هم اختراع شده است
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 0
    مشرق لطفا زرد نشو با تشکر
  • PL ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    3 0
    بابات که تو تبریز با 80 هزار رای نماینده شد رو قبول ندارم
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 3
    فعلا که تاوان افکار شماها جریان خاص رو ۸۰ میلیون دادند
  • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    این نماینده مجلس فعلی مجری سابق و هم اون پسر رییس جمهور فعلی نمیدونم چه کاره هستن
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 2
    شما فکر میکنید ثابتی نمیدونه فرمانده کل قوا رهبر است ولی میخواد القا کنه که اره پزشکیان خودش تصمیم گرفته است مثل جریان قطعی اب و برق که پنج روز مونده بود پزشکیان بشینه رو صندلی به طور رسمی انداختند گردن پزشکیان اینا مردم ساده فرض نمیکنند با روش ساده انگاری و تکرار میخوان تو ذهن مخاطب حا بندازند
  • FR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 0
    پسر رئیس جمهور ذوب در رهبری
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 2
    ثابتی همونی نیست غیر مستقیم تو توئیت کلی اهانت کرده بود
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 2
    دارو دسته ثابتی و کوشکی و رسایی و... جمع کنید برید تو نمیخواد به فرمانده کل قوا چیزی یاد بدی دیگه شیوه شما هم رو شده است اختلاف افکنی پشت نقاب نگرانی برا انقلاب و اسلام و مقاومت و....
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    افرین بر مواضع خوب فرزند ریسجمهور
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    خود پزشکیان گفت که آمریکا ما را فریب داد اونوقت پسرش....
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 3
    .... اون نماینده ای که از، تهران 10 میلیونی با 200 هزارتا رای وارد مجلس شده
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 0
    مشرق چیه . چرا ثابتی می بینی عصبانی میشی ها
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    پاشید بزنید
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    بلند شید اسرائیلو بکوبید چرا نشستید
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    وفاق مهمه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 2
    روسیه و عوامل ان در ایران مایل هستند که ایران وارد جنگ شود تا اوکراین به حاشیه رود. این است که باند جلیلی به در و دیوار می کوبند که حمله کنید
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    یوسف تو هم مثل بابات خوش تیپی؟
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    6 0
    نماینده نماینده هست با هر تعداد رای .. در قانون به تعداد ارابرای حق نمایندگی اشاره نشده وگرنه اقای پزشکیان هم ۱۶ میلیون رای دارند که بخشیش از ترس رقیب بخشیش هم به خاطر گول خوردن است پس .....
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    4 0
    تعداد ارای اقای پزشکیان وقتی نماینده تبریز شد چقدر بود
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 4
    این جوحه پایداری که با ۶ درصد رای نمایندکی را غصب کرده باید از مجلس اخراح کنند تا برای ریس جمهور و دولت به نفع کاسبان تحریم کارشکنی نکند
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    تاخت و تاز منافقین و براندازان را باید مراقب بود
  • رضا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    2 0
    حرف حق ثابتی خیلیا روسوزونده
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    لطفا از ثابتی چیزی منتشر نکنید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    ثابتی نیاز به واکنش داره اخه؟
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    چرا عملرد ثابتی در مجلس رو بررسی نمیکنید
  • فارس IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 1
    ثابتی چ فایده ای برا مملکت داشته ؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    حالا که دوستان انقدر مطیع امر رهبرند فرمان جنگو بدیم امیدوارم کار شکنی نکنند ...و همراهی لازمو داشته باشند...
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    3 1
    ثابتی کاملا ح ف ورستی زد
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    3 1
    نماینده کشور می تونه آزادانه صحبت کنه شما چه مسئولیتی دارید؟
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    3 1
    فامیل بازی شروع شده
  • حامد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    5 1
    اون کسی که می گه ثابتی رأی کمی داشته بهتره بدونه پزشکیان سال ها با رأی خیلی کمتر از رأی ثابتی نماینده مجلس بوده! و به لطف همین نمایندگی با آن رأی های ناچیز است که امروز توانسته رئیس جمهور بشه و با کمترین درصد آرای واجدین از اول انقلاب تاکنون.
  • نادر IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    1 7
    بنده همینجا اعلام می‌کنم ثابتی نمایندهومردم تهران نیست وایشون نماینده چهار درصد یهوگروهوخاصند و منافع ملی براشون ارجحیت نداره بلکه بلکه منافع گروهشون مهمه.
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      ما الان وسط جنگیم. دو تا خاکریز از دست دادیم و وایسادیم سوت میزنیم .باید حمله کنیم
  • سیدمحمد طلبه مشهد IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    2 1
    ثابتی هم چیزی نگه بیشتر مردم فهمین
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    1 1
    ببخشید شما چه سمتی دارید؟
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    پسر پزشکیان هم باید شناخت
  • امیرحسین IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    سرپیچی به مخالفت نیست. به ملایمت عبور کردن است.
  • امیر IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    پزشکیان دلبسته غرب نیست. دلبستگی اش به رهبری مانند تسلطش به نهج البلاغه است.
  • آرش IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    2 1
    زنده باشی جناب ثابتی عزیز
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 5
    نیابتی همانگونه که از نامش معلوم است باید خود ش بجنگد و مشکلات خودش را حل کند ایران فقط حمایت مالی و تسلیحاتی و مستشاری خواهد کرد اگر ایران وارد جنگ شود با این اقتصاد ضعیف و مدیریت ناکارآمد و عدم همراهی و نارضایتی مردم از وضعیت رفاهی و معیشتی حتما کشور و نظام از درون به سمت فروپاشی پیش خواهند رفت
  • US ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    اگر اختیار کشور دست پایداری باشه ک هیچی
  • امیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    2 0
    یه هیچکاره رو میگی فرزند رئیس جمهور ولی نماینده مجلس رو اسم و فامیل خطاب میکنی. امان از حب و بغض! اگه این همه دلبسته است، پس حتما ....
  • حسین IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    3 0
    مشرق کامنتها رو جهت دار تایید میکنه ولی از لایک ها معلومه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس