کد خبر 1645452
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) در شرایطی برگزار شد که برخی از پیشکسوتان با حضور در زمین شماره ۲ آزادی عملکرد آبی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر گرفتند.

به گزارش مشرق، جدی‌ترین تمرین استقلال پیش از دربی بزرگ پایتخت امروز (دوشنبه) در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد. جواد نکونام سرمربی استقلال پیش‌ از اینکه‌ تمرین امروز آبی‌پوشان شروع شود، دقایقی برای بازیکنان خود به صحبت پرداخت.

بازیکنان استقلال در شروع تمرین زیر نظر مربی بدنسازشان بدن‌های خود را گرم کرده و آماده تمرین شدند.

عبور از موانع و انجام کارهای ترکیبی در فضای کوچک، آیتم‌ بعدی تمرین بود.بازیکنان در ادامه، تمرین ۵ به ۲ را در دستور کار قرار دادند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در تمرین استقلال حاضر شد.

بازیکنان استقلال زیر نظر نکونام به انجام تمرینات تاکتیکی پرداخته و تاکتیک‌های خود را برای بازی با پرسپولیس در زمین مرور کردند.

پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مهدی فنونی‌زاده، محمد نوری، محمد خرمگاه، علی لطیفی، آرش برهانی، میلاد میداودی،میثم منیعی و علی پورحیدری (فرزند مرحوم پورحیدری) بازیکنان سال‌های دور استقلال با حضور در زمین شماره ۲ آزادی تمرین استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

در حاشیه این جلسه تمرین پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌وگوهای جداگانه با بازیکنان به آنها توصیه کردند بدون توجه به اخبار حاشیه‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی تنها به دنبال برتری استقلال و کسب امتیاز کامل این دیدار باشند. قطعا استقلال می‌تواند با اتحاد، همدلی و وفاق به موفقیت مدنظر خود در پایان این بازی دست پیدا کند.

شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.