کد خبر 1645490
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
پاسخ استقلال به ادعای پرسپولیس درباره دربی

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به ادعای باشگاه پرسپولیس در رابطه با دربی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با اشاره به انتشار مطلبی از سوی باشگاه پرسپولیس نوشت: امروز باشگاه پرسپولیس در گزارشی عجیب مدعی شد که آن‌ها ۲۴۰۰ روز است که در دربی پایتخت شکست نخورده‌اند و در ادامه این گزارش عجیب، این باشگاه مدعی شده که حتی در آخرین دربی که به زعم آن‌ها، این تیم شکست خورده، داور یک پنالتی این تیم را نگرفته است!

در همین رابطه ذکر چند مورد خالی از لطف نیست:

اول، اینکه واکنش باشگاه استقلال به این گزارش عجیب و غیرواقعی صرفا جهت جلوگیری از جعل تاریخ است وگرنه بیان این سطح از مطالب در رسانه رسمی دو باشگاه از شان حداقل باشگاه استقلال دور است و این گونه مطالب صرفا برای صفحات هواداری شاید انتشارشان توجیهی داشته باشد.

دوم، اینکه عجیب است که در گزارش نوشته شده "۲۴۰۰ روز بدون شکست پرسپولیس در دربی". این ادعا زمانی درست است که دو تیم هرروز باهم در این سال‌ها بازی کرده باشند.

سوم اینکه نویسنده گزارش ظاهرا فراموش کرده که استقلال در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ در جام حذفی موفق به حذف تیم مورد علاقه‌اش شده است. آیا می‌شود یک تیم بدون اینکه شکست بخورد از جام حذفی کنار برود؟

چهارم، اینکه ادعای این موضوع که در آن دربی پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده اگر مستند باشد (که بعید است)، آیا نویسنده این گزارش و مدیرانش شهامت دارند که از اشتباهات بزرگ داوری علیه استقلال در دربی‌های این سال‌ها بنویسند که در نتیجه نهایی دربی‌ها اثر گذار بوده است؟

پنجم و در نهایت اینکه، اگر باشگاه پرسپولیس جهت دادن روحیه به تیم و هوادارانش چنین گزارش پر غلطی را منتشر کرده که هیچ ولی اگر نیتشان جعل و تاریخ‌سازی است، باید به آن‌ها یادآور شد که تاریخ استقلال روشن است و برخلاف برخی باشگاه‌ها نیازی به جعل ندارد چراکه تاریخ مثل قرارداد با یک بازیکن یا تست‌های پزشکی قابل جعل نیست و به امید خدا و با تلاش بازیکنان و کادرفنی و با حمایت هواداران، این استقلال است که روز چهارشنبه کام هواداران خود را شیرین خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 3
    خخخخخخ اخه از لنگیا غیر از جعل تاریخ انتظار دیگه ای نمیره
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 3
    اون زمان که برای دربی داور خارجی و بیطرف میاوردن تعداد بردهای استقلال تو دربی 10 تا بیشتر از لنگ بود از وقتی دیگه داور خارجی نمیارن و دربی رو میدن به داورای داخلی تا برای لنگ دربیارن لنگ نه تنها این اختلافو جبران کرده بلکه حتی الان تعداد بردهاش تو دربی یه دونه هم از استقلال بیشتره خخخخخخخخخ اینه تاثیر داورای لنگی.الکی نیست که این تیم کثیف خارج از ایران تا حالا هیچ جامی نتونسته بگیره ولی تو ایران و با قضاوت داورای خودی هر سال داره قهرمان افسایدی و اسنپی میشه.بازیکنشون میره تو اسیا تو محوطه میپره بالا توپ رو با دست میزنه چون عادت کرده به داورای خودی فکر میکنه الان پنالتیشو نمیگیرن خخخخخخ
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
      1 2
      دمت گرم قشنگ گفتی
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    2 0
    خوب2400روز گذشته میخوای به قرن حساب کنه؟!ما جعل میکنیم یا شما که سربرگ فدراسوین رومیدزدید نامه جعلی می زنید؟خود عضوهیات مدیره تون نگفت امضای منو جعل کرده باشگاه؟!قرارداد 160 میلیونی مهری جعلی نبود؟اصل باشگاه جعل به دیگران تهمت میزنه خنده داره!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 1
    پیروزی تو این چند سال تمام دربی ها رو داورا به دادش رسیدن.همین دربی سال قبل که 4 بار باید برای استقلال پنالتی اعلام میشد از همون صحنه که ترابی توپ رو کوبید به دست خودش تا اونجایی که حسین اتوبوسی بلانکو رو سرنگون کرد تا اون اخر بازی که نعمتی دست بابایی رو گرفت و کشید دیگه اخر بازی داور نتونست پنالتی استقلالو نگیره و وی ای ار مجبورش کرد برای استقلال یه پنالتی اعلام کنه و یامگای سیه چرده به خدمت لنگیا برسه. تمام دربی های این هفت هشت سال اخیر رو که نگاه کنید تو تمامش داورا پنالتی های استقلالو نگرفتن و کاملا یکطرفه به نفع پیروزی سوت زدن.اینسری هم که برادران حیدری رو گذاشتن که علنی اعلام کنن قراره بازیو واسه تیم حکومت دربیاریم
  • رضا IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 1
    خدا را شکر می کنیم که لنگی نیستیم چون دروغگویی در رزو روشن هم به کلکسیون افتخارات این تیم اضافه شده!! واقعا بیخود نیست که در ایران ننگی بالاتر از لنگی بودن وجود ندارد!!
  • داریوش IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 1
    تاریخ این تیم فاسد ( لنگ بی ستاره) سرشار از جعل و کثافت کاری زدوبند با داوران و ... است. همینه که همیشه عروس آسیا بوده و هست.
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    1 0
    برو تو جام نخبگان آسیا شرکت کن بدبخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس