کد خبر 1645847
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶

بخشی از سخنان آقای رئیس‌جمهور در نیویورک و اظهارات نسنجیده ایشان درباره اسرائیل و توان مبارزاتی حزب‌الله بدجوری به سوژه رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی و جریانات ضدانقلاب تبدیل شده است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: بخشی از سخنان آقای رئیس‌جمهور در نیویورک و اظهارات نسنجیده ایشان درباره اسرائیل و توان مبارزاتی حزب‌الله بدجوری به سوژه رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی و جریانات ضدانقلاب تبدیل شده است!

گفت: اولاً که سهواللسان و اشتباه زبانی بوده و دیدگاه ایشان در این موارد همان دیدگاه نظام است که بارها مطرح کرده‌اند، ثانیاً وقتی افراد غربزده و محکومان امنیتی، اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ و حامیان آشوب‌های دشمن‌ساخته پائیز ۱۴۰۱ و... اطراف ایشان حضور دارند، بعید نیست که اظهارات نسنجیده حاصل مشاوره آنها باشد!

گفتم: ایول! آن اظهارات را در روزنامه‌های زنجیره‌ای هم به وضوح می‌توان دید.

گفت: یعنی جماعت غربزده و فتنه‌گر از نقش و تاثیر بازدارنده‌ای که قاطعیت ایران در مقابل آمریکا و اسرائیل و غرب وحشی و خنثی کردن توطئه‌های آنها دارد بی‌خبرند که به رئیس‌جمهور مشاوره تساهل و این‌گونه اظهارات را می‌دهند؟! یا این که خودشان را به آن راه می‌زنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟ آدم کم‌دانی که خیلی ادعایش می‌شد، سوار بالگرد شده بود. وسط آسمان رو به خلبان کرد و پرسید؛ شما گرمتونه؟ خلبان گفت؛ نه، چطور مگر؟ یارو گفت؛ پس اون پنکه بالای سرتو خاموش کن!