رئیس‌سابق مجلس نمایندگان آمریکا از نحوه پوشش رسانه‌ای اخبار انتخاباتی دونالد ترامپ از سوی شبکه سی‌ان‌ان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، نانسی پلوسی رئیس‌سابق مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از شبکه سی‌ان‌ان در باب پوشش اظهارات انتقادی شدید دونالد ترامپ علیه کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده و عنوان کرد: سی‌ان‌ان نباید ادعاهای ترامپ در مورد مشکلات شناختی هریس را پوشش می‌داد.

به گزارش هیل، ترامپ روز سه‌شنبه با حضور در سی‌ان‌ان در جریان اظهاراتی عنوان کرد: مشکلات شناختی هریس از بایدن هم بیشتر است. پس از پخش این گفتگو، پلوسی در انتقاد از سی‌ان‌ان عنوان کرد: چرا حتی این صحبت‌ها را پوشش می‌دهید. ترامپ فرد روراستی نیست. بیایید حتی در مورد این حجم از حماقت‌های او صحبت هم نکنیم.

انتقادات پلوسی از ترامپ در حالی مطرح می‌شود که ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی اخیرش در ساوانای جورجیا بار دیگر به هریس حمله کرده و با تمسخر عنوان کرد: رهبران جهان به هریس می‌خندند. نمی‌شود این موضوع را که وی رئیس‌جمهور آمریکا شود، باور کرد.

نانسی پلوسی، حملات پی‌در پی ترامپ علیه هریس را نوعی تجاوز به حقوق زنان دانسته و شدیدا آن را مورد انتقاد قرار داد. پلوسی در انتقاداتش علیه ترامپ او را بدترین رئیس‌جمهور آمریکا از زمان هربرت هوور دانسته و عنوان کرد ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری‌اش رکورد هوور در زمینه ایجاد کمترین میزان اشتغال در آمریکا را شکست.

منبع: مهر