کد خبر 1646658
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نکونام به هیچ عنوان قصد بازگشت به تمرینات استقلال را نداشته و به خاطر جنبه ملی داشتن دیدار بعدی استقلال راضی به سفر شده است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی استقلال در حالی شب گذشته همراه با آبی‌ها راهی قطر شد که اتفاقات روزهای اخیر (بعد از دربی ۱۰۴) این گمانه‌زنی را ایجاد کرده بود که قرار نیست این سرمربی بعد از تقدیم استعفای خود به مدیران باشگاه به اردوی آبی‌ها بازگشته و همراه با استقلال برای مصاف با السد راهی قطر شود.

این در حالی است که بعد از تقدیم استعفای نکونام و خداحافظی این چهره با نیمکت استقلال مدیران و مالکان باشگاه دست به کار شده و ضمن برگزاری جلسه هیات‌مدیره و عدم پذیرش استعفای نکونام، در تماس‌هایی از نکونام حمایت کرده و درخواست همراهی او با استقلال در سفر به قطر را مطرح کردند.

نکته قابل‌توجه اینکه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نکونام به هیچ عنوان قصد بازگشت به تمرینات استقلال را نداشته تا به این ترتیب سفت و سخت روی تصمیمی که گرفته است بماند اما از آنجایی که دیدار بعدی استقلال در آسیا با منافع ملی گره خورده و آبی‌پوشان باید از سری رقابت‌های لیگ الیت به مصاف حریفی از قطر می‌رفتند، نکونام به‌خاطر این اتفاق راضی به بازگشت به اردوی استقلال و همراهی این تیم می‌شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان