رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد. این رژیم از استیصال و برای جبران شکست خود دست به جنگ‌های ترکیبی و روانی زده است.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: شهادت سید حسن نصرالله سید شهیدان مقاومت و رهبر شجاع و با تدبیر جبهه مقاومت دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد و بار دیگر خاطره تلخ فقدان شهید سلیمانی را زنده کرد.

قالیباف ادامه داد: این بار نیز کثیف‌ترین انسان‌ها دست به ترور ناجوانمردانه‌ای یکی دیگر از اولیای خدا زدند که با مبارزه مؤثر و ماندگار با بزرگ‌ترین دشمنان بشریت بیشترین خدمت را به انسانیت کرد.

وی گفت: شهادت شاگرداول مکتب امام خمینی را به بزرگ معلم این مکتب یعنی رهبر حکیم انقلاب تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال استدعا می‌کنم که ما نیز بتوانیم در کلاس درس این مکتب نمره شهادت کسب کنیم.

قالیباف اظهار کرد: امید داریم شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج‌قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بار دیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش‌آفرینی مستقیم داشته باشند و از خداوند متعال تقاضا می‌کنیم دیگر فرماندهان و شهدای مظلوم مقاومت در لبنان را با سید شهیدان مقاومت محشور کند.

وی گفت: در حدود یک سال گذشته شاهد قلاده پاره‌کردن سگ هاری بودیم که از انسانیت بویی نبرده و انواع جنایت‌های بشری را که تاریخ تاکنون به خود ندیده است بدون هیچ‌گونه شرمی و بی‌ترس به واکنش جدی بین‌المللی مرتکب شده است.

قالیباف بیان کرد: این دشمن جنایت‌کار علی‌رغم این که هیچ محدودیت انسانی برای خود قائل نبود در میدان به اهداف خود نرسیده است و شکست‌خورده است. لذا وارد مرحله جدیدی از یک جنگ ترکیبی شده و تلاش می‌کند با ترکیب عملیات ترور و جنگ روانی فرماندهان مقاومت را حذف و شالوده ذهنی و پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت را تخریب کند و شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.

قالیباف ادامه داد: شناخت کامل از طراحی پیچیده دشمن و برنامه‌ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن که انشاالله منجر به شکست دشمن خواهد شد امری لازم است.

قالیباف گفت: بسیار مهم است که توجه کنیم خلاف تصویری در ذهن برخی ایجاد شده این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد بلکه برعکس به دلیل شکست‌های بزرگ بقا و موجودیت رژیم به خطر افتاده است و از روی استیصال برای شکست‌های راهبردی خود روش‌های تاکتیکی ترور و عملیات روانی را در پیش گرفته است.

برچسب‌ها