رسانه های فلسطین از شهادت و مجروحیت ۱۱ نفر دیگر از آوارگان فلسطینی بر اثر بمباران جنوب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز جنوب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که بر اثر آن ۱۱ نفر از اعضای یک خانواده شهید و مجروح شدند.

خبرگزاری تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) نیز از بازداشت ۱۱ فلسطینی اهل رام الله در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین هلال احمر فلسطین از مجروح شدن یک جوان فلسطینی در اردوگاه بلاطه در نابلس در شمال کرانه باختری براثر گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در نابلس هم از ادامه درگیری بین رزمندگان این جنبش با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: درگیری مسلحانه بین رزمندگان گردان های شهدای الاقصی با نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که قصد پیشروی به سمت اردوگاه بلاطه را دارد، درجریان است.

پیشتر نیز منابع خبری فلسطین بامداد امروز (سه‌شنبه) از شهادت ۶ شهروند فلسطینی بر اثر بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

پس از گذشت یک سال از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که وعده‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۲ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها